Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Stopp in the toa, stopp in the toa, na na na na naaaaaa! Vad då, kan man inte hälla hela kattlådan i toan på en gång? Dah, det trodde ju jag.

• Ogabinne

Need to make some serious money. Nån som har några tips som inte inkluderar gå på gatan?

• Ogabinne

Home again. Om nån har saknat mig liksom. Ser inte fram emot kvällen. Barnen är duschade och ska inom fem ligga i sina sängar. Jag ska laga nån mat till mig till kvällsmat. Hamburgare kanske... eller spaghetti köttfärssås... dunno, time will tell. Sen ska jag sitta hela satans kvällen o skriva fjorton miljoner prov. Good luck på me liksom. Men men.

• Ogabinne

Ah just det. Jag blev iaf 150 spänn rikare medans jag var iväg. Så min jakt på serious money tog iaf lite fart.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-07 19:08:37 följande:
    Visste ni att (ooooh noooo) att högst 30% av energibehovet bör utgöras av fett ...
    Try to tell that till LCHF'arna!
  • Ogabinne

så där,  barn lagda. Hoppas de somnar fort.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-07 19:11:48 följande:
    skit diet
    Antagligen. Men den fungerar ju uppenbarligen! Jag var på väg att haka på den i höstas, men jag kom aldrig så långt... tror mitt nuvarande sätt är bättre o hälsosammare.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2010-02-07 19:21:42 följande:
    min svägerska höll på med den dieten förut... gick jue.. sådär.. GI har jag för mig läran tyckte var den enda bra dieten... Är inte så insatt i dessa dieter..
    Nä inte jag heller... De flesta dieter funkar ju, men de är mer eller mindre hälsosamma. Mitt problem när jag letat dieter har varit att man inte får äta så god mat, o jag är mkt för det goda. Så, äta som vanligt, fast mindre, fortsätta äta godis och "fel" mat, fast mer sällan, slänga in lite mer frukt o grönt o mera motion. Jag hoppas det funkar. Morgondagens vägning får visa.
  • Ogabinne

ett prov färdigt, wehooo! 10 av 12 var inte så illa pinkat för att inte ha läst ngt.

• Ogabinne

Nam nam nam, spagge i köttfärssås. Som dock varit fryst så den är lite grynig men va fan, den går ner ändå.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael