All we want for Christmas is Michael
Stopp in the toa, stopp in the toa, na na na na naaaaaa! Vad då, kan man inte hälla hela kattlådan i toan på en gång? Dah, det trodde ju jag.
Stopp in the toa, stopp in the toa, na na na na naaaaaa! Vad då, kan man inte hälla hela kattlådan i toan på en gång? Dah, det trodde ju jag.
Need to make some serious money. Nån som har några tips som inte inkluderar gå på gatan?
Home again. Om nån har saknat mig liksom. Ser inte fram emot kvällen. Barnen är duschade och ska inom fem ligga i sina sängar. Jag ska laga nån mat till mig till kvällsmat. Hamburgare kanske... eller spaghetti köttfärssås... dunno, time will tell. Sen ska jag sitta hela satans kvällen o skriva fjorton miljoner prov. Good luck på me liksom. Men men.
Ah just det. Jag blev iaf 150 spänn rikare medans jag var iväg. Så min jakt på serious money tog iaf lite fart.
så där, barn lagda. Hoppas de somnar fort.
ett prov färdigt, wehooo! 10 av 12 var inte så illa pinkat för att inte ha läst ngt.
Nam nam nam, spagge i köttfärssås. Som dock varit fryst så den är lite grynig men va fan, den går ner ändå.