-
Haha, leverpastej har jag hört att utlandssvenskarna smusslar med sig hem också.BooBoo skrev 2009-12-01 00:10:22 följande:hahaha! Jaaa jag är hungrig När Viktors bror är här så köper han alltid med en massa tuber kaviar hem till Holland Och knäckebröd..
-
Bebis kommer 19 juni!BooBoo skrev 2009-12-01 00:11:22 följande:enligt fl 16.e juni..Få se vad UL säger
-
Nu knoppar jag! Natti natti allesammans!!!
-
Åh god morgon... eller inte... försov mig till nu. Skibra, ska vara på dagis om 8 minuter... varit uppe med storebror i stort sett hela natten, han har atopiska eksem o har haft så ont. Jag är så trött...
-
Ja, det är för jävligt att bara stå vid sidan om och inte kunna göra någonting mer än att lindra och trösta. Man vet ju själv hur ont det gör om man har ett litet skärsår, eller en självspricka. 70% av hans kropp är fylld med eksem som spricker och blöder, jag kan inte ens föreställa mig hur ont han gör. Och han är bara 4 år. Han ska inte behöva leva så här, och inte en jävel kan tala om för mig vad han inte tål. Suttit med barnkliniken i telefon halva morgonen, och nu ska jag ringa hudmottagningen... igen... Och jag är så tröööött... har inte tid o sova. Massa som ska ringas, pluggas o städas.Bevabus skrev 2009-12-01 09:10:16 följande:näe stackarn det kommer nog lugna ner sig när du är hemma igen
-
Sverige anropar USA! VAKNA!!!!!
-
Och så hade inte hudmottagningen telefontid förrän 15.30 i eftermiddag givetvis... O barnkliniken ska ringa upp om en stund för att fråga hur samtalet med hud gick. Har dom ingen koll på telefontiderna mottagningarna emellan...
Nya inkomstuppgifter till dagis skickade... jag avskyr såna här "göra massa nytta på en gång dagar" men det är skönt när allt är avklarat. Fortsätter med nästa samtal, komvux. -
Ja det var en märklig tid.BooBoo skrev 2009-12-01 10:52:29 följande:telefontid 15.30 Fan va ruttet...
-
Vilka skumma samtal jag ringer. Ringde Syon på Komvux o tänkte prata om hur mina planer för studierna ska bli när kursen jag läser nu tar slut i februari. Så fort han svarade sa han "jag ringer upp dig om ett par minuter tack hej". Jag antar att han har nummerpresentation!
-
Har dom ingen brevlåda du kan slänga ner den i.BooBoo skrev 2009-12-01 10:54:16 följande:Ska ut o gå långpromenad nu.. O lämna tillbaks en bok på bibblan som skulle vart tillbaks för hundra år sen.. Böter! Jippie!