• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2010-02-05 18:45:37 följande:
    Tänkte desamma när jag hörde MJ på reklamen på radion..Då kom lite sorg igen..
    Man kommer nog alltid att ha lite sorg i hjärtat
  • mona83

Nu ska jag fortsätta städa, har städat kaninbur så här långt . Så det går inte så fort framåt med städningen....

• mona83
    BooBoo skrev 2010-02-05 18:47:49 följande:
    Jooooo.. Jag tycker den är svängig. Minns när jag hörde den första gången.. var nåt år sen.. Då tänkte jag bara näääh, förstör inte MJs låtar Men nu så.. I like Akon
    Man kanske måste vänja sig vid den bara
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-02-05 18:49:11 följande:
    Duktig du är tänk på att du kan lata dig senare ikväll när du är klar!
    Jo jag tänkre ju så men det blir ju inte roligare för det

Mkt lättare att städa när man har städhumör.... vilket jag aldrig har på fredagar....
  • mona83
    Bevabus skrev 2010-02-05 18:52:05 följande:
    Den enda gången jag är på städhumör är när jag ska dammsuga, det tycker jag är kul annars....nja.....
    Jag tycker bara det är kul att torka golv
  • mona83
    BooBoo skrev 2010-02-05 18:54:35 följande:
    Dra på låten på högsta volym
    Har så kassa högtalare på datorn så då har jag väl inga högtalare kvar alls sen

• mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-05 18:56:29 följande:
    Oj 36 000??? Men, du har den på hela dagen även när du är hemma då väl? Jag hänger av mig min när jag kommer in, har den bara när jag är ute och går aktivt.
    Det är under en hel dag ja, men då är 2 promenader på ca 1.5 inräknade i dom stegen.
    När vi var och gick i sthlm en hel dag i sommras kom jag oxå upp i den summan....

Men jag har hört att man ska ha den på sig hela dagen för alla steg man går räknas ju faktkist
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-05 18:57:52 följande:
    När man tycker att det inte blir så varmt som det borde. 1-2 ggr om året behöver elementen luftas. Det samlas alltid luft inuti som måste pysas ut för att vattnet ska kunna rinna igenom hela elementen.
    Hmm men allstå mina är jätte varma... Vi fryser då inte här...Vet inte om det går att lufta våra har såna där termostatstyrda element...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2010-02-05 19:07:27 följande:
    Jo visserligen gör dom ju det. Fast jag känner att stegen jag tar mellan datorn o tvn liksom inte bränner ngt. Så då tycker jag dom inte räknas.
    Äsch då, dom bränner på sikt
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael