All we want for Christmas is Michael
Mona: Googla på MJ?s sex abuse victim clears his name? så är det det första som kommer upp.
Mona: Googla på MJ?s sex abuse victim clears his name? så är det det första som kommer upp.
Nej du Sandra, dom där Antikskitarna ger jag inte mycket för. Aldrig någonsinn tänker jag beställa därifrån igen. Så otroligt skumt företag!!
Mona: Ja, jag undrar med när den där sidan ska ta o släppas... Vill så gärna lyckas få en biljett, men jag tror inte jag kommer lyckas... Antingen kommer de knipas innan jag hinner, eller kommer priset vara hutlöst...
God morgon flickor!!
Fredag är hääär!!! Äntligen!!
Idag kommer lillebror hem, så det lär bli full rulle.
Nu får de ta o uppdatera konsertsidan, för nu har jag stoppat undan en lusentapp från mitt ack så skitfattiga konto så nu jäklar SKA jag ha en biljett!!!
Bevvan: Du måste ha ett Visakort eller Mastercard för att kunna betala med kortet på internet, har du det?
Om jag ska förklara hur en värk känns.
Föreställ dig en värkskala från 1-10, där 10 är den värsta mensvärken du känt. När en värk kommer så börjar den på noll, stiger upp till 10, fortsätter upp till 100 , avtar ner till 10 och till sist ner till 0 igen. Sen kan du vila om du har tur ett par andetag o sen kör den igång från 0-10-100-10-0 igen. Och så håller det på tills krystvärkarna kommer, vilka gör extremt ont men är en befrielse eftersom kroppen tar över totalt o du bara följer med, skriker och gör som kroppen vill. Sen kommer bebis!