Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Brooke skrev 2009-11-30 18:52:13 följande:
    Det kanske blir en fjärde.. Sitter och funderar..
    Visst är dom söta. Mina barn har fått några stycken som dom älskar, de springer och värmer dom i micron själva och myser med, eller kastar till varandra osv osv. Jag brukar också hamna med en i händerna när jag kommer in med iskalla händer.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-11-30 20:14:30 följande:
    MJ är så himla fin i Remember the time
    He makes my heart go BOM i remember the time... Kan titta på den om och om igen. OCH låten är en av favoriterna.

Mjbag mjbag mjbag... tjööööötaaaaaaa!!! håll istället tummarna över att min tomtemor tyckte jag var värd den!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-11-30 20:29:21 följande:
    Btw.. Är jag den ENDA i tråden som inte ser MJ som värsta sexsymbolen?
    Nej han är ingen sexsymbol. MEN, han är en av jordens sexigaste varelser. En sexsymbol är en person som bara är sexig. Men MJ är sååå mycket mer. Att han sen OCKSÅ är sexig gör ju inget.
  • Ogabinne

Oj, jag som tycker han är enormt sexig i de flesta videos och intervjuer och privata hemmavideos.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-11-30 20:44:09 följande:
    va är dä för låt ? Har nog inte hört den :O Om jag gjort så var det länge sen
    Nä nu får du ge dig, du kan inte missat Remember the time!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-11-30 20:54:23 följande:
    Jamen..Inte så konstigt.. Blidde ju nyss ett stort fan
    Sorry, minnesförlust.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-30 20:59:31 följande:
    Jag hade inte riktigt tid att skriva, skulle till tvättstugan...Men sexsymbol känns så fel att kalla Mj, han var ju liksom allt på nått vis. Men ja det jag skulle skriva har redan blivit skrivet . Han var så fin i sitt tänk och inre att han blir så sexig för det. Sen tycker jag afktkist han såg bra ut ändå
    Absolut. Bara hans egenskaper gör honom sexig, och det plus utseendet blir inget annat än enormt sexig.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-11-30 21:20:20 följande:
    Kändes lite knas o se en sån bild på MJ, haha Thank god it's fake
    Faktiskt, thank god. Tycker det räcker med porr-naomi-makingoff-videon faktiskt. Det räcker för min avundsjuka.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-11-30 21:23:09 följande:
    Hahahahahaha Det finns jue ett klipp från making off, som inte är med i videon. Alltså.. WOW!! H E T T!! Man vågar nästan inte titta, haha! Iaf jag
    I know.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael