Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

På en biljettsida står det lördagen den 26 juni kl 19.30.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 22:00:06 följande:
    hmm jag har för mig att det var biljetterna som skulle släppas senast 1 dec, men n u vart jag osäker :-/
    Jag med!
    mona83 skrev 2009-11-29 22:01:17 följande:
    Hmm, det är dagen efter 1 års dagen, på sidan stod det nåra veckor INNAN 1 års dagen ju
    Ja, det var det som var konstigt... för det stod så konstigt... Detta är enda sidan där det stått datum. Suck, blir tokig!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 22:09:59 följande:
    Det är ju konstigt om det står tid och datum på en sida men inte ens tribute sidan har gått ut med det :-/
    Jaa... suck... ju mer jag letar runt, ju mer förvirrad blir jag... o jag kan inte sluta för det KAN ju hända att jag hittar något användbart!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 22:17:06 följande:
    Den där tribute sidan har man just inte mkt nytta av ju :-/
    Nej o det gör mig sur... det är ju den officiella hemsidan som ska finnas där för att ge information... inte stängas ner veckor innan och fortsätta vara stängd bara dagar innan biljettsläppet. Så här nära inpå SKA information finnas... tycker jag iaf.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-29 22:27:09 följande:
    När jag såg coming soon första när jag uppdatareade första gången så vissste jag verkligen inte om jag ens skulle våga lägga mig för dom kunde ju uppdatera :-/. Nu går man och lägger sig och det känns som att det iaf har hänt nått tills man går upp
    Samma här. Hoppade till av glädje när jag såg Comming soon o trodde att de höll åå att uppdatera sidan... Uppdaterade sju tusen gånger eller något den dagen... o nu då? Gick flera dagar utan att jag kollade sidan... nu går jag in några ggr om dagen för att man vet att den 1 december är snart... men ja, skit.
  • Ogabinne

Hörrni... har ni hört Jermaines MJ-diss-låt? Fy fan, visste inte om den... Texten finns med i videon..

• Ogabinne
    Ogabinne skrev 2009-11-29 23:02:48 följande:
    Hörrni... har ni hört Jermaines MJ-diss-låt? Fy fan, visste inte om den... Texten finns med i videon..

Alltså. Det stämmer att alla syskon bråkar, och att det alltid finns 2 sidor av en historia. Men till att gå och ge ut en så otroligt elak sång. Det är lågt...
  • Ogabinne

Jag skrattar ihjäl mig. Telefonkonversation mellan MJ o Glenda. MJ härmar Joe, och han svär.

• Ogabinne

Hahahahahaha jag väcker snart barnen. Han pratar om vita mäns penisar!

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael