• guild

All we want for Christmas is Michael

.måste fråga...har ni i dessa 3 trådar, inte rekord i inlägg?Tycker ni är otroliga som är så aktiva i tråden. Många bra länkar med...tackar för det:)

• guild
    Brooke skrev 2009-11-30 22:48:54 följande:
    Hehe.. Joo det har vi säkert. Synd att inte FL håller koll på sånt =) Då hade vi kanske funnits med på första sidan =9 *ler* Men visst är vi flitiga =) Det är jag glad för att jag gick in i den första tråden för annars hade jag inte träffat på dessa otroligt trevliga tjejerna *host*kvinnorna*Host*
    ...får tipsa om ert rekord...ni förtjänar en första sidesplts!
  • guild
    Brooke skrev 2009-11-30 23:14:00 följande:
    hehe jaa du får göra det =) haha..
    :)..
  • guild

sprang på detta nu....vet ni??

The Michael Jackson documentary This Is It will be available for purchase on DVD on January 26, 2010.

Too late to be a stocking stuffer for this year.

The DVD features MJ's final performances in two documentaries, Staging the Return: Beyond the Show and Staging the Return: The Adventure Begins.

• guild
    BooBoo skrev 2009-12-02 23:47:12 följande:
    I knew
    haha..kunde tänka mig det...
  • guild

haha...nu är jag här igen...har ni sett detta då??

MJ's Final Gifts to Kids -- Disney, Dali & Ice Cream

och längre ner finns en video;

Stevie Wonder Breaks Down During MJ Tribute

www.tmz.com/page/2/

• guild
    BooBoo skrev 2009-12-03 12:12:14 följande:
    Detta har jag missat Men.. Hittar tyvärr inget på sidan..
    ...gick tydligen inte att länka till exakt rätt sida...men om du går längst ner på sidan som kommer upp när du klickar på länken och tar EN gång på "older post" bakåt...då kommer först en grej med tiger, sedan med britney...sedan den med tavlorna MJ gav sina barn...i mitten på sidan fonns videon med stevie wonder...!

det ska stå tmz.com7page 3 i adressfältet...
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael