Aprilmammor 2010
ARMANI:
Jag såg på förlossnings akuten igår på 4fakta.
Då var den en bebis som satt fast med axeln i bäckenet typ.
Bm fick lägga sig på magen o trycka på...
Var de så de gick till för dig??
ARMANI:
Jag såg på förlossnings akuten igår på 4fakta.
Då var den en bebis som satt fast med axeln i bäckenet typ.
Bm fick lägga sig på magen o trycka på...
Var de så de gick till för dig??
Hej alla magputande tjejer!
Sitter här med ett nöjdt leende på läpparna, för nu är jag ledig i 16 dagar!
Sååååå skönt! tänkt att inte behöva ställa den där nedrans klockan på fem på så många dagar nu, underbart!
Så vad ska man hitta på dessa dagar då? Blir mkt bakande. De närmaste dagarna kommer bestå av julbak med barnen. Knäck, fudge, dekorera pepparkakor, kanske lite lussebullar igen?, ska även testa någit en arbetskamrat bjöd på. Vit choklad med polkagris, MKT gott!
Sen har vi ett 2 års kalas den 29.e, så när juldagarna passerat är det väl dags att börja baka till de. Men det är ju kul!
Annars ska vi bara ta de lugnt. Njuta av ledigheten o juletiden....
Har köpt med en smörgåstårta från Ica som ska fira ledigheten lite, vattnas redan i munnen!
t h o w e skrev 2009-12-19 09:34:14 följande:
Börjar känna bakslag.
Hela denna vecka har jag mått väldigt illa på mornarna, dock inte behövt kräkas. Har känt av den där "sjösjukan" en del. Men de har gått över framåt dagen, varit värst på förmiddagen, alltså helt tvärtemot hur ja mådde i början.
MEN nu ikväll kom det en riktig svacka med riktigt illamående. Var dessvärre tvungen och stoppa ner huvudet i stolen och fick upp stort sett hela dagen intag, URK!
Hoppas, hoppas nu detta bara var en engångs grej och inget som kommer tillbaka. Känner samma känsla jag hade förut, jag vill ha kolsyrat vatten och frukt...
Ni vet de där trycket man får om man ligger på rygg.
De känns som jag har de trycket hela tiden idag, även om ja ligger på sidan, sitter står eller vad som helst.
Känner mig liksom anfådd, hjärtat klappar snabbt o ja är yr, näst intill svimfärdig, o ja känner liksom trycket i ryggen hela tiden.
vrf blir de så? är de bebisen som ligger långt bak o trycker tro?