Inlägg från: wozzgirl |Visa alla inlägg
  • wozzgirl

såg något SJUKT: vuxna med blöjor! Kan någon förstå?

Jag blir nästan förvånad över att så många försvarar ett sånthär beteende?

• wozzgirl

Daciss:
    Att folk tycker att det är helt ok med vuxna som tänder på att gå i blöjor o försvarar det så hett här i tråden.

• wozzgirl

NokGroda
    Nej det gör jag inte, men det här anser jag att är lite väl..

• wozzgirl

Ni får tycka precis som ni vill, ni kom ju med era åsikter som var FÖR ett sånt beteende o nu kom jag med en EMOT.
    Jag har inget önskemål om hur tråden ska se ut o hur folk ska tycka.. Jag blev bara lite förvånad över vad jag läste här i tråden o skrev ner det, men det borde jag inte ha gjort tydligen?

Nej vi ska inte bränna häxor på bål, men man kan ju få REAGERA då man läser nåt sånthär. Man kan inte gå omkring o tycka att precis ALLT är ok o accepterat, då blir man ganska likgiltig.

• wozzgirl

Nej man ska inte heller peka finger, vi behöver inte sänka oss till ett barns nivå.
    Men jag antar att TS blev chockad över vad hon läste och skrev ett inlägg om det..

• wozzgirl

Nu behöver ni ju inte hoppa på mig bara för att TS lade ner det här..

Jag tycker att man (nå JAG gör det iaf) måste dra gränsen nånstans vad som är normalt beteende o vad som inte är det. Och det här med blöjor på vuxna hamnade på fel sida om gränsen för min del. Jag tycker, som någon nämnde tidigare, att det kommer för nära sex och barn.. men det har ni ju diskuterat här tidigare så jag tänker inte gå vidare med det.
    Men nu vet ni var jag står iallafall.

Accepterar ni precis ALLT inom det sexuella? *en stilla undran*

• wozzgirl

Nå.. alla är vi olika, nu ska jag lägga ner det här o gå o skura golven.
    Sköt om er.

Svar på tråden såg något SJUKT: vuxna med blöjor! Kan någon förstå?