Inlägg från: twentyone |Visa alla inlägg
  • twentyone

såg något SJUKT: vuxna med blöjor! Kan någon förstå?

Jag måste säga att för mig är dom härinne som dömer tusen gånger vidrigare än någon som vill kissa i blöja.
    Jag tycker det är väldigt barnsligt att bara slänga upp en länk och skriva typ "titta här vad äckliga dom är", det är ju som barn som pekar och skrattar.
    Varifrån får man ett sådant behov av att se ner och smutskasta andra?
    Det måste ju grunda sig i något slags behov av att få bekräftat att "jag är normal, jag är accepterad, och jag tillhör gruppen".

Jag förstår liksom inte problemet, låt dem ha sitt.
    Sålänge man inte skadar någon eller sig själv så spelar det väl ingen roll?
    Jag tror förövrigt att alla har någon "konstig" böjelse.

• twentyone

Ryser av eran trångsynthet och fördomsfullhet...och detta ska vara vuxna människor..man blir ju förbannad.

• twentyone

JA! jag accepterar alla sexuella böjelser sålänge det inte SKADAR någon annan.
    Jag tycker det är helt okej att gilla gruppsex, analsex, bögsex, lebbsex, att bli bunden, att bajsa ner sig att bli dominerad, att få dominera, att tända på gamla, unga, smala, tjocka osv.

Jag tycker ingen har rätt att bedöma vad som är sjukt och vad som är friskt, hjärnan är alldeles för komplicerad för att ngn hobbypyskolog ska förstå sig på den ändå.

Och nej, jag skulle aldrig lämna min sambo heller om han tände på sådant, jag älskar honom för den han är.

• twentyone

Kan tillägga att jag tror det är sådana som dömer som har problem.
    Jag tror ni har ett behov av att hävda er och att ni är rädda för att själva bli "utstötta" och därför går ihop i en grupp mot dom svagare för att bygga upp ert eget självförtroende.
    Så egentligen är det nog ni som ska söka hjälp, tydligt mobbingbeteende tycker jag.

Svar på tråden såg något SJUKT: vuxna med blöjor! Kan någon förstå?