drömmare 3:
Det jag vill säga är att om man nu verkligen bara undrar över något, vill diskutera något, varför i hela världen skriva "såg något SJUKT: vuxna med blöjor!" Vad gör det med alla dom som bär blöja? Hur reagerar människor som inte alls tycker att dom är sjuka då någon med stora bokstaver kallar dem det? Hur månne det uppfattas och känns för dem? Är det inte uppenbart att man inte skriver på det viset?
Vad jag förstått finns det många som bär blöja som inte gör det just för att kunna kissa och bajsa i dem och leka mamma-pappa-barn lekar heller. Vad jag förstått finns det dom som bär blöja helt enkelt bara för att känslan bärandet av blöja ger. Som ett rus, ett ordentligt lyckorus. Kiss och bajs är oväsentligt, en mamma som tar hand om en likaså. Bara att få ha på sig en blöja i sig ger ett lyckorus för vissa. Vad är det sjuka i det?
Jämför med att jag t ex kan få ett riktigt lyckorus av att få ha en chokladbit i munnen, det är bara så gott
Jämför med att jag kan få ett riktigt rus av att ha på mig väldigt sexiga underkläder, sk raffset och eller då jag är helt rakad. Andra kan tycka det är sjukt.
Så, om du ser med mina ögon på detta med blöjor, då skulle du väl inte kalla ALLA som bär blöja för sjuka, att något måste gått snett i barndomen? För annars, enligt mitt sett att se det, bör alla som tänder på att bära sexiga underkläder vara sjuka, eller alla som tänder på att vara helrakade vara sjuka. Vad har gått snett i min barndom då mån tro?
Förstår du, jag tror att helt klart kan det finnas dom som varit med om något tragiskt, att blöjan är ett resultat av något som gått "fel". MEN tror helt klart INTE att alla som gillar att ha på sig en bläja nu som då är sjuka på något vis alls. Lika lite som jag är sjuk för jag vill vara helrakad ibland. Säkert finns det även dom som varit med om något tragiskt och som resulterar i att de vill vara helrakade.
Ska man verkligen så snabbt koppla ihop blöja-sjuk? Ska man samtidigt koppla ihop allt annat då som skulle kunna uppfattas av någon som onaturligt? Rakat-sjuk, raffset-sjuk, dildos-sjuk, smink-sjuk, personer som gillar att leka, har barnasinnet kvar-sjuk osvosv
Funkar det att göra så? Det var DIT jag ville komma, hur placerar man alla i ett fack så där bara, stämplar facket med stora bokstäver "SJUK" och sen kastar ut det för alla att se?