Inlägg från: larsipyjamas |Visa alla inlägg
  • larsipyjamas

såg något SJUKT: vuxna med blöjor! Kan någon förstå?

Ähum.. jag blir faktiskt lite stum över vilka fördommar som en del verkar ha. Har läst tråden med stort intresse och min direkta tanke blir att vem har rätt att döma andra personer utan att tänka mer än enkelspårigt utifrån sina egna tankar. Visst vi är alla olika och vad en tycker är kränkande kan en annan tycka är helt okey.

Resonemanget om pedofili kan vi lämna direkt för detta har inte ett endaste dugg med detta att göra. Visst det finns avarter av alla de slag och kopplingen till barn blir kanske extra tydlig eftersom det rör blöjor men ni som är så förbannat inskränkta tänk efter ett par sekunder.. Gäller detta resonemang även vuxna personer som ibland suger på tummen, hoppar i vattenpölar, tittar på tecknad film etc. etc. Issåfall blir jag ruskit rädd eftersom då har jag massvis med pedofiler runt omkring mej.

Näe sanningen är nog mera komplex ändå.. Det finns folk som tänder på de mest udda saker tex. skor, fötter, läder, smisk, prata snusk, gummi, händer, nylonklädda ben, kiss, mustacher, utomhussex, bajs, höga klackar, stora rumpor, långt hår, partnerbyten, rakade kön.... ska jag fortsätta och vad är egentligen konstigt och inte?

Jag har haft ett mycket aktivt sexliv i över trettio år och har inte varit blyg att prova på något udda så länge bägge parter har varit överens och det inte varit några olagligheter eller skadat någon. Har även under dessa år träffat på mer "helylleflickor" som aldrig kunnat tänka sej något annat än lite kyssar smek och sedan en vanlig missionär. Visst det har man givetvis fått "tagit" fattas bara annat men jiisus vilket trist liv.. Att inte ens våga ta ut svängarna och prova något annat och då menar jag inte grov våldsporr utan kanske bara något erotiskt plagg som en sexig topp eller ett lite mera vågat förspel.

Jag har natt-inkontines och måste därför ha blöja vilket jag inte själv ser som något större problem eftersom jag dessutom (motsägelsefullt för en del) njuter av detta. Jag gillar porr, tittar kanske på suspekta sajter på internet, köper en tidning ibland och runkar gärna varje kväll. Dessutom tänder jag på lite mera kinky sex och deltar aktivt i en BDSM klubb åsså är jag lyckligt gift....

Min hustru delar inte alla mina tankar men på nåt sätt får vi ihop detta ändå är jag då en sämre person? Jag har inte den erfarenheten men visst har även jag stött på patrull eftersom jag egentligen är alldeles för öppenhjärtlig angående vad jag gillar. Å andra sidan har detta inneburit många sköna stunder och spännande lekar.

Till de personer som dömmer andras lustar och tankar vill jag bara säga skaffa er erfarenhet om ämnet innan ni säger saker ni inte har en jävla aning om vad som menas. Jag har oxå haft massor med fördommar men dessa har jag jobbat bort genom att ge respekt, lyssna och vara lyhörd för andras tankar. Tex. första gången jag blev medbjuden på en BDSM-klubb trodde jag att flickorna skulle se ut som fotomodeller i sexiga outfits och killarna vara klädda i läder, nitar och skinnkepsar men... Det hela kom givetvis på skam. Det var vanliga regular peoples.. tjocka, smala, ljusa, mörka... Jeans och t-shirtar innan vi bytt om och människorna var hon som du har framför dej i snabbköpskön och killen du möter i dörren på dagiset. Ana bara vad som sker innanför sovrummets gardiner i massor med svenska hem..

• larsipyjamas

Hehehehehe.. ja du Drömmare 3".. När argumentent tryter och folk inte håller med så blir en del som ett litet barn.. Skriker = stora bokstäver och sätter sej i ett hörn för att tjura *ler elakt*

Svar på tråden såg något SJUKT: vuxna med blöjor! Kan någon förstå?