Inlägg från: WhiteAngels |Visa alla inlägg
  • WhiteAngels

Mitt barn blev MISSHANDLAD på dagis!

Ni skulle nog prova att jobba på en förskola innan ni uttalar er.Sånt kan hända varsom helst när som helst,bara tråkigt att sånt händer.

• WhiteAngels

Lady Dahmer skrev 2009-11-10 10:34:56 följande:

skitsnack. att barn börjar slåss händer ofta, men INTE att en fyraåring MISSHANDLAR en tvååring. eller att NÅT barn misshandlar ett annat överhuvudtaget. De får aldrig chansen. Som personal så är man där på en gång och avbryter. PÅ EN GÅNG. Jo jag jobbar på förskola.
    Man kan inte ha ögonen med sig över allt,ingen vet hur många personal dom var just vid tillfället eller när på dagen det var eller om det var andra barn som behövde hjälp.
  • WhiteAngels

Lady Dahmer skrev 2009-11-10 10:39:30 följande:

jo man SKA ha ögonen med sig. är gården byggd så att man inte ser in i alla vinklar så placerar man sig så att man gör det. man är aldrig mindre än två på gården. Och när det händer nåt så är man där och avbryter. att ett barn blivit ensam så pass länge att det hinner misshandla ett annat är under all kritik. det finns ingen ursäkt. SPECIELLT då man vet med sig att just det barnet är våldsamt.
    Jo jag vet oxå hur det går till på en förskola!Och på måååånga fskl är man i bland bara en personal som går ut med barnen och en stannar inne..
  • WhiteAngels

Zack o Bella skrev 2009-11-10 10:44:08 följande:

Men kom igen! Det som ts beskriver händer inte på 2 röda sekunder!! Personalen måste ha varit borte ett bra tag!
    Min tro.ok?jag skrev inte att det var ok men tyvärr händer sånt ..Hon kommer ingen vart med att anmäla det.Varför inte ta det lungt ist och låta personalen göra en åtgärdsplan.
  • WhiteAngels

Zack o Bella skrev 2009-11-10 10:56:15 följande:

Hade ett barn kanske knuffat till lite (som barn brukar) eller retat eller vad som helst. DÅ hade man kunnat ta det lugnt, men detta är väldigt EXTREMT och då ska man inte bara vänta..
    Som sagt ÅTGÄRDSPLAN.
  • WhiteAngels
    godis skrev 2009-11-10 11:15:59 följande:
    Hennes barn har precis blivit misshandlat av ett annat barn och du säger vänta på åtgärdsplan? Anmäl istället så det utreder hans hemsituation för den verkar knappast vara stabil.. Uppenbarligen fattas han ju något som han itne får där.
    så ett barn som bär sig illa åt har inte det bra hemma?
  • WhiteAngels
    kuddmys skrev 2009-11-10 11:22:22 följande:
    Barn som vet att personalen inte har koll, tänjer på gränserna.
    sicket jäkla skitsnack!
  • WhiteAngels

Lady Dahmer skrev 2009-11-10 14:43:15 följande:

åh jo! Barn är ögontjänare. många ungar är skötsamma så länge vi tittar, men sekunden vi lämnar rummet eller kollar bort då jäklar.
    Vad kallas då barn som är jäkliga fast man ser dom...
Svar på tråden Mitt barn blev MISSHANDLAD på dagis!