Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Mitt barn blev MISSHANDLAD på dagis!

konkelbär skrev 2009-11-09 23:55:03 följande:
    Personligen hade jag inte kunnat kontrollera mig om något sådant hänt min dotter. Jag hade letat reda på barnets föräldrar och vad som hade hänt sedan får man nog inte skriva här.
    Va? Nu skojar du väl?
  • Kajsan
    ChristiansFru skrev 2009-11-10 17:25:57 följande:
    åh herregud! detta bekräftar åter för mig att jag INTE kommer sätta min unge i dagis!!! världen e så sjuk, sånt här händer helatiden! jag hade blivit galen om nån skadat mitt barn uppsåtligt! hade jag avrit du hade jag fan gått hem till pojkens familj o hotat med advokater o skadestånd!!! stackare, du borde ha henne hemma ett tag!!
    Haha
  • Kajsan

Bite me skrev 2009-11-10 20:21:14 följande:

Har du talat med fyraåringens föräldrar? Vad säger dom om det som hänt?
    Varför skulle TS göra det?
  • Kajsan
    mamman2008 skrev 2009-11-10 21:49:58 följande:
    Stackare.. va ont de gör att läsa sånt där.. de e så man blir mörkrädd... hur kan en 4 åring ha sån kraft och förmåga att göra sådär? Där e det brist på uppfostran.... den där pojken skulle hamna på fosterhem snarast.... och föräldrarna borde gå en kurs om hur man uppfostrar ett barn! Fy fan... Har du snackat med föräldrarna? Vad säger dom isf? Om dom bara ignorerar eller rycker på axlarna och förklarar att ja men han e bara barn så har de ju en skruv lös.. Inte undra på att dagens samhälle ser ut som det gör... med ouppfostrade barn som bara slåss och skriker och tror att de härskar över alla... Usch.. tyvärr så förstärkte detta inlägg av dig mina åsikter ang detta med uppfostran hos barn! Och de där e bara början.... då vill ja inte va med sen om 10 år för då lär vi väl ha ett krig som heter duga.. Nä usch.. och tyvärr så vet jag många föräldrar som har barn som är på god väg att börjar uppföra sig och bete sig som denna killen! Krama om din dotter lite extra och tänk på att de e inte hon som ska byta dagis det är den där pojken som ska göra de! Hoppas det går bra med henne... *kramar om*
    Men du skojar nu? Snälla, säg att du gör det!
  • Kajsan
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2009-11-10 22:18:40 följande:
    Men man måste väl få veta vilket barn som har misshandlat sin dotter???
    Varför? Vad hjälper det ? Vad ska föräldern göra med den informationen tycker du? Förskolan har naturligtvis tystnadsplikt i det fallet, som tur är.
  • Kajsan
    mamman2008 skrev 2009-11-11 00:11:07 följande:
    Har man fött ett barn till världen så har man SKYLDIGHET att uppfostra dem till snälla och kamratliga medmänniskor! Annars ska man tyvärr inte ha barn! det har jag fått lära mig.... så varför kan inte alla andra med fatta det? UPPFOSTRAN är A och O inte bara nåt bihang som man tar till nångång ibland..
    Men alltså ursäkta, men vad pratar du om egentligen?
Svar på tråden Mitt barn blev MISSHANDLAD på dagis!