Misstänkt utomkveds - men inget syns på VUL??
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif)
Va tillbaka idag för ett nytt blodprov, och fick då reda på tisdagens blodprov, och det hade sjunkit radikalt på bara två dagar! från 380 till 290, detta var en aningens lättnad, så nu hoppas jag på att det fortsätter sjunka, får svar på dagens blodprov på måndag.
så nu håller jag tummarna för att kroppen min tar tar hand om detta själv, i nuläget ser det ju ganska bra ut iaf då det sjunkit. :)
ÄNTLIGEN börjar vi se ett slut på detta... Som jag trodde o hoppades, så fick jag idag reda på undersökningen att min kropp tar hand om detta själv... Nu ska jag bara sluta blöda, vänta en mens, så kan vi uppta bebisverkstan igen Ska dock tillbaka om två veckor för ett sista blodprov, för att vara på den säkra sidan å se så hcg ligger på 0. Men om en vecka trodde han det borde gått ner så mkt o inte ge utslag på gravtest. Känns iaf SÅ SKÖNT att slippa operation, eller cellgifter som det var prat om. En oerhörd lättnad att det snart är över...
Jaha ja det är vi då Jag ska tillbaka måndag nästa vecka för att kolla hcg:n en sista gång, då borde det ligga på 0. Graviditetstesten blir iaf negativa nu, känns skönt... Jag ska absolut begära ett tidigt vul om jag blir gravid igen nu snart, vilket jag hoppas på! Men då jäklar ska det sitta på rätt ställe!
Tack så mkt, jag håller tummarna för er också sen när ni upptar bakandet igen Och jag lovar att komma hit och tala om hur det går!
hur mår du nu en tid efter operationen ewaulrica? hoppas du mår bra.
själv mår jag bra, tror jag haft en mens efter detta (om det inte var rester som kom ut) men ser det ändå som en mens. har kollat hcg:nivån en sista gång för att vara på den säkra sidan, och den var som vi trodde, nere på 0! känns skönt att veta det nu.
hej, som lovat gör jag en liten uppdatering om hur det ligger till :) jag plussade faktiskt två dagar innan jul, är fortfarande i chock. ingen blödning, men igår hade ja lite ont på samma sida där x:et satt :( ska ringa barnmorskemottagningen imorgon å höra om ja kan få komma å göra ett vul snart, för att stilla oron!
ewaulrica: jag håller verkligen mina tummar på att det går vägen för er. o till er andra som också gått igenom ett utomkvedshavandeskap.
god fortsättning o gott nytt år!
tack! :) ja, eller jag gick in i v.6 idag om man räknar från senaste mensen jag hade. annars om man räknar från äl gick jag in i v.4 idag
jo jag har hört att man har rätt att göra ett vul tidigt för att utesluta ännu ett x, så hoppas jag får göra det!
men va skönt att kroppen har återgått till det normala igen :) och absolut, mycket kan hända på ett halvår! lycka till nu!
kram