Misstänkt utomkveds - men inget syns på VUL??
Denna graviditet har varit omtumlande... Började blöda strax efter vi plusade, så lyckan varade inte länge... Fick åka in för undersökning där hon med all sannolikhet trodde vi fått ett tidigt missfall... Vi sörjde ett par dagar, och när vi äntligen började se ett ljus i tunneln och bara väntade på att ja skulle sluta blöda för att kunna påbörja bebisverkstan igen, fick vi ett nytt slag i magen... Åkte in då jag haft som hugg i ena sidan långt ned i magen, och då säger dom att det är ett utomkvedshavandeskap Fick ta blodprov, vilket var lågt, men fortsatte dock stiga... MEN inget syntes på VUL, endast en tjockare slemhinna...
Ett nytt vul i veckan, men inget klokare av det, då man inte kunde se något då heller...
Fick nu åka in igår igen, då jag igen haft som hugg på ena sidan långt ner i magen, och rädd för att den ska brista (OM det är ett utomkveds..)... Detta var tredje VUL:et och man kunde återigen inget se, annat än tjock slemhinna och nu en graviditetscysta... Fick ta nytt blodprov, och Hcg nivån har sjunkit yttersl lite på några dagar, och det tyder ju på att det inte är en graviditet, iaf inte på rätt ställe... Men nu tyder ju allt på att det skulle vara ett X, jag blöder till och från, hugg i magen ibland, ont vid samlag, och hcg nivån som stigit sakta men säkert (men nu sjunkit ytterst lite från 390 - 380) Jag är så förvirrad, ledsen och rädd... Jättejobbigt att gå i ovisshet... Varför hittar dom inte detta utomkeds, varför syns inget på VUL??
Någon som varit med om liknande? Att dom till en början inte kunnat se något? Dela gärna med er av era historier, skulle vara skönt att höra.