• Juhanna

unga mammor i sthlm?

Klockan 12 på måndag passar för oss, så vi följer gärna med. 

♥ Svea 0705 Majken 0909 ♥ skogul.blogg.se
  • Juhanna
    idacathrine skrev 2010-01-15 13:10:34 följande:
    Åh ja, minns dom härliga sovmorgonarna när man bara hade en bebis Du kan ju säga till om du vill göra undantag,annars finns det kanske någon annan morgonpigg mamma.. haha.
    Morgonpigg vet jag inte, men Svea är det så jag har ju inte så mycket val
  • Juhanna

NU kommer jag inte riktigt ihåg hur det ser ut i liljeholmen. Men ska vi mötas nere vid tågen eller vid någon speciell uppgång? eller det kanske bara finns en

• Juhanna
    JennaB skrev 2010-01-18 13:22:17 följande:
    Hej!Kommer inte kunna komma imorrn, har efterkontroll hos mvc och vanlig kontroll för Viggo, sen åker jag till Thailand på fredag så kommer inte kunna vara med följande tisdagar heller, fäljer gärna med sen när vi kommer hem! Ha det så kul!Kram Jenna och Viggo
    Ha det bra i Thailand!
  • Juhanna

Det låter lockande men inte just den här månaden, måste köpa gymkort och det kostar ju lite. Fast det beror väl på, om det är många som ska vara med så kanske jag har råd

• Juhanna
    idacathrine skrev 2010-01-27 19:06:13 följande:
    Selma har magsjuka just nu men nästa vecka vill jag gärna ses.Är hemma med Selma måndag och tisdag. Men resten av veckan är det bara jag och bebisen på dagarna.
    Usch magsjuka är inte kul. Svea hade det typ hela förra vintern.
    Men du ses helst på förmiddagen va?
  • Juhanna

Ibland har jag brukar ha Svea hemma på onsdagar för då brukar vi åka till en öppen förskola för unga föräldrar, men alla andra dagar är hon på dagis. Ja jag har inget planerat alls nästa vecka. Men ni kanske vill följa med till öppna förskolan?

• Juhanna
    idacathrine skrev 2010-01-27 22:12:46 följande:
    Selma är ledig måndagar. När Selma är på förskolan brukar jag njuta av att slippa öppna förskolan för tillfället... Har haft Selma hemma i 2 år och 3 månader och precis slutat gå på öppna förskolan och det dröjer ju inte många månader innan det börjar bli dags för Hedda också. (gillar öf egentligen, men har varit så mycket sånt) Så jag fikar helst Är det stadsmissionen du går på?
    Jo men förstår att du är trött på öppna förskolan. Men vi kanske kan ses på torsdagen då?
    Ja det är stadsmissionens öf jag går på, ganska trevligt där faktiskt.
  • Juhanna

Ja men fredag funkar för mig.
    Ja jag var på Xist några gånger men gillade det aldrig riktigt, tyckte alla var så svåra att prata med. Men Daniel från xist jobbar ju på stadsmissionen nu.

Svar på tråden unga mammor i sthlm?