Utomkveds - Vad händer sedan?
volvo, nu vill jag inte vara elak. men jag va hos gyn och tog cellprov. visste att jag va tidigt grav. Hon såg hinnsäck och allt. Men någon dag senare fick jag ont i magen... va då i v 8. Åkte in och fick höra att det inte fanns någon hinnsäck kvar. MF.. jag blev otroligt ledsen. MEN.. de tog hcg för säkerhetsskull.... fick ta det igen dagen efter och dagen efter det. det steg sakta... och sen stannade det av... och låg kvar där... sen började det smyga upp... fick vul och de såg något i vänster äggledare. plötsligt gick det från att jag va "jobbig" som ville kolla, till att de inte ville släppa hem mig. blev inlagd och opererades dagen därpå för x. Nu behöver det ju inte alls vara fallet för dig!!! jag hade inte alls så högt hcg som du och alla reagerar ju olika etc. Men tycker det är konstigt att de inte kollar. Tycker du ska kräva en kontroll! Håller tummarna för att allt är bra!!
har hört om personer som går upp mycket i vikt efter x. har någon av er varit med om det? Läste här om någon som hade fått häftigt humör (Sorry, lyckats glömma namnet...) Jag har också haft det! Monster är en bra beskrivning av hur jag är. och jag vill ju inte vara så! Så.. monster.. sen skuldkänslor och typ ledsen.. sen lite skraj för att försäka igen.. arg.. ledsen... *suck*
Skönt att komma in här och läsa det alla positiva människor skriver! Ska rycka upp mig nu!! :)