Vi som blivit gravida genom Puregon.
mononoke hime skrev 2009-10-26 23:53:44 följande:
Åhå! Är jag först ut här? Åhå Nu är det minsann inte långt kvar, vecka 40 med så kallade "3" (om ca 10 minuter) dagar kvar. Fullproppad!Det är surrealistiskt när det väl blev ett plus när jag innan kände hopplöshet över att det aaaldrig skulle gå. Men det gjorde det! Det tog över 1 1/2 år och "bara" två omgångar Puregon samt Levaxin-tabletter (sköldkörtelmedicin) på det hela - så nog går det!Nu går snart en helt ny era av stapeln, jag ska bli mamma. Många tankar har snurrat i dessa nio månader (och ännu längre tillbaka)...nu är det surrealistiska snart här i annan tappning. Gulp och yey!Hur mår ni andra, hur går det och tankar som snurrar?
Å va spännande att det är så nära! Vilket sjukhus ska du föda på? Var gick du på behandlingen? Själv har jag de flesta veckorna kvar tills det lilla livet tittar ut. Mår inte jättebra men får så dåligt samvete varenda gång jag klagar. Det här är ju min högsta dröm som går i uppfyllelse-då har man väl inte rätt att klaga? Längtar till att vecka 12 ska vara över så att jag kan berätta och dela men glädje med alla men det är ju lång tid kvar. Är ju bara i vecka 7 nu.
Längtar också till den 4:e då vi ska på VUL. Hoppas att allt ser bra ut då.