Bästa Bilspel med ratt? tips sökes?
hehe dirt 2 va faktiskt riktigt bra med ratt till skillnad ifrån dirt 1 som va helt ospelbart med ratt. Ett riktigt bra onlinespel som du kan få för en billig peng är oxå Live 4 speed.
Ska man riktigt långt tillbaka i tiden då bilspel alltid va bra typ och alla gjordes med en ratt som grundstyrdon och inte en kontroll vilket förstör känslan i de flesta bilspelen nu förtiden så rekomenderar jag need for speed porsche challenge, det sista bra need for speed spelet. Gillar du rally så är väl dirt lite spel glädje aktigt, vill du ha sinnessjuk rå simulator rally så är Richard burns rally det enda som gjorts tror jag, det slår en i ansiktet hela tiden ungefär om man ska tala om hur svårt det är, men ja det är ju en simulator då oxå. .
Alla dessa finns på pc (dirt 2 antagligen) vilken ratt köpte du föresten ? antager att det va denna www.prisjakt.nu/produkt.php logitech g25 hehe.
det är väl den bästa ratten på marknaden nu.
Men hoppas du finner mina tips som bra. Jag blir mest irriterad nuförtiden då det sällan kommer ut bilspel med riktigt bra känsla, Skiter nästan i hur snyggt det är, finns inte känslan där, så är det inget bildspel värt min tid, hehe som sagt, som småbarns pappa måste man spendera sina timmar och pengar väl:)