• Talja

Restless legs - kryp i benen!

Verkligen intresant att läsa om alla tips... Jag har med haft dessa krypningar till o från under hela mitt liv.
    I början av min grav. blev det outhärdligt men blev som tur var bättre igen. Håller med om det där att det blir värre om man inte rört så mycket på sig under dan, eller om man slappat för länge i sängen framför tvn på kvällen.
    Saken är den att jag trodde att det var nått som kom pga just dessa saker o inte att det var ett tillstånd som bara vissa råkade ut för. Att det ens fanns folk som forskar om det gör att jag tar det på lite mer allvar from med nu......
    Hmmm, kan ju passa på att ge tips på mina egna tillfälliga lindringsmetoder.
    Att springa upp o ner i trappan tills jag får mjölksyra i benen är suuuperskönt, håller det borta ett tag iallafall....
    Då jag inte orkar mitt i natten springa upp o ner där så testade jag att sitta mot väggen med knäna i 90 graders vinkel, ni vet så där man fick göra på gympan i skolan då o då..... det funkade med.... den där mjölksyran tycks hjälpa lite......

• Talja

Hmmm Ja du Jazzkatten... Jag har bara kommit till 8e veckan.... så det där hysteriska gick över snabbt för mig o nu är det som vanligt igen att jag har det lite då o då som jag alltid haft......

Hoppas verkligen inte det tar i igen o börjar massor igen!!!!

Svar på tråden Restless legs - kryp i benen!