• chicopico

Restless legs - kryp i benen!

innan jag blev gravid hjälpte de mig att ligga på magen, men nu är de väldigt svårt eller snarare omöjligt faktiskt.
    Blev glad när ja såg detta att de var fler som hade problem (jag är inte glad över att ni har problem, men att jag inte e ensam om de :) ) usch va fel de blir när jag skriver hehe men ja jag hoppas ni förstår vad jag menar. hmmm jag får nog hålla mig till att läsa o undvika att skriva kostiga medelanden :)

• chicopico

okey jag skriver lite till med risk för att ingen förstår :)
    Jag försökte me de här o sträcka på benen o peka neråt me tårna och de gick inte bra alls... fick muskelkramp i båda vadmusklerna samtidigt o skrek rakt ut o väckte sambon (stackare) sen hade jag träningsvärk i båda benen i två dagar.....
    tänkte vi ger ju råd om vad som fungerar här... men detta fungerar iallafall inte... eller iaf inte på mig :)

• chicopico

jag hade de väldigt mycke innan jag blev gravid, men sen iom graviditeten så tyckte jag de blev lugnare, inte förrän nu i vecka 26-27 som de satt igång igen och jag har INTE saknat de kan jag säga.
    Men är de verkligen bara jag som inte kan göra sträcka på tårna övningarna??
    det är precis som om mina vadmuskler knyter sig och de gör verkligen skitont....
    jättehemskt för jag vet ju hur skönt de e o sträcka benen allt vad man kan.
    jaja jag hoppas de går över... ska oxå prova dricka grape tänkte jag.... fast jag tycker de smakar bläää...... :)

Svar på tråden Restless legs - kryp i benen!