Restless legs - kryp i benen!
vitamin b12 och folsyra, samt undvik socker. annrs finns det medicin mot parkinsson, ngt jag kommer använda hela denna grav då förra var fruktansvärd
vitamin b12 och folsyra, samt undvik socker. annrs finns det medicin mot parkinsson, ngt jag kommer använda hela denna grav då förra var fruktansvärd
min husläkare hjälpte mig. under grav som jag 2 timar per natt. låg o sparkade tills jag var utmattad, för att sen sparka vidare i sömnen. nu 1 år efter förlossningen stod inte sambon ut med att vi inte kan sova i samma säng, så han tvingade mig till läkaren som kollade blodprov
gå till vårdcentralen o be dom ta ett blodprov. de gjorde de på mig och varken kalcium eller b12 fattades så jag får nu parkinsonmedicinen SIFROL. skulle inte överleva utan den. kommer även fortsätta med den under grav, då jag måste om jag inte ska bli sinnessjuk
nej inga biverkningar förutom att de hjäper mig att somna in. jag har de svagaste och tar bara en tablett om dan, då på kvällen. normal dos är 3 per dygn
nya rön enligt min läkare är att det inte alls är magnesium man har brist på utan B12 och Kalcium. gå till Vc o kolla med blodprov, är det inte det är det endast parkinsonmedicin som hjälper