Inlägg från: Devins Rockmamma |Visa alla inlägg
  • Devins Rockmamma

Länka till din blogg här!

Jag bloggar om livet efter sambons död, om livet som ensamstående mamma till vår son.

saramedsinrocktiara.blogg.se

kvällen inlägg--> fick en glimt om hur det skulle kunna ha varit, en mamma, en pappa och ett barn.

• Devins Rockmamma

Jag bloggar om livet efter sambons död, om livet som ensamstående mamma till vår son.

kvällen inlägg--> Jag berättar varför många känner igen min Samuel, om hans medverkan i dokusåpan

• Devins Rockmamma

Senaste inlägget -->att morgondagen närmar sig, saknaden blir störra och längtan gör så ont, om julen utan min älskade...

• Devins Rockmamma

Senaste inlägget --> Samuels vän kontaktade mig, han berättade att Samuel pratade om mig ofta och andra underbara saker som fick mina tårar att falla, men det är glädjetårar

• Devins Rockmamma

senaste inläggen:

--> Jag kunde inte kontrollera bilen, jag kunde inte andas, mina ben höll mig inte (min första panikångestattack)
    --> gömmer mig bakom masken så att ingen ser mig

• Devins Rockmamma

Senaste inlägget--> jag står inte själv, men jag är ensam

And I'm waiting on an angel, And I know it won' t be long
    To find myself a resting place, In my angel's arms

☠ En Liten Rock Devin 080818 ☠ saramedsinrocktiara.blogg.se
Svar på tråden Länka till din blogg här!