• ZandraPinglan

Länka till din blogg här!

Jag skulle jättegärna vilja ha en massa nya bloggadresser att surfa in på och bli beroende av !

Berätta bara lite smått vad du skriver om också länken såklart!

Tack !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 23:11
    Ni får ju självklart uppdatera och länka till eran blogg när ni har postat flera inlägg sedan senaste länkningen ! :D

Låt länkarna strömma in! Det är hur kul som helst att läsa!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-04 20:48
    Här har ni länkar till mina bloggar! :P

www.bloggzandra.blogspot.com

www.fotozandra.blogspot.com

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-24 22:54
    Min nya blogg:

zandrahrnqvist.blogg.se

• Svar på tråden Länka till din blogg här!
  • Flickanx2
    Jag var fem år och satt i köket hos farmor, älskade vara där. Minns inte vad hon sa, inte mycket av vad hon gjorde. Vad jag däremot minns är stämningen i hennes kök.
    Satt bara där... och "lyste". Hon fick mig att "vara med", omsluten av värme.
    Var fick dig att känna så? Kan du frambringa den känslan idag? Det kan jag:
    http://ekdungen.blogspot.se/

• Flickanx2

Mina långväga rötter kommer från Malta (och nä, vi tänkte inte på det när vi döpte honom;). Där finns det vatten och sten, vilket är i princip allt vad hela ön består av. Förutom huvudstaden som är döpt efter mig (skojjar... men döpt efter en förfader är den). Kan det det ligga djupt rotat i mig att älska vatten och sten? Fånig tanke kanske men ibland undrar jag faktiskt...

ekdungen.blogspot.se/

• Tibble

[ Söker bloggare med mer än 200st läsare om dagen. ]

Hej jag heter Christian.  

Jag har startat ett projekt som går ut på att samla in pengar i förmån till barncancerfonden. 

Om någon här med mer än 200 läsare per dag är intresserad utav att hjälpa till på något hörn så får ni gärna skriva till mig. Allt redovisas självklart på en ordentlig webbsida såväl som på barncancerfondens egna webbsida. Inget fuffens här. 

Hör gärna av er. 

Med vänliga hälsningar Christian

Svar på tråden Länka till din blogg här!