Inlägg från: Tetti |Visa alla inlägg
  • Tetti

Länka till din blogg här!

anorexiresan.blogg.se

En blogg om mitt liv med anorexi, asperger och bipolär sjukdom men jag försöker även fokusera på de bra sakerna i mitt liv som är min hund och vår träning, min nya medryttarponny och människorna jag älskar. Jag kämpar varje dag med självmordstankar och tar ofta överdoser och jobbar för att komma ifrån det. Jag har varit sjuk i ätstörningar i 10 år men hatat min kropp sen jag var 6 år gammal, nu är jag 27 år. Följ gärna min resa, allt stöd och alla läsare uppskattas och det känns bra att skriva när man vet att någon läser.

• Tetti

anorexiresan.blogg.se

Jag skriver om livet med anorexi och kampen för att bli bättre. Jag har också skrivit en text om hur det är att vara tvångsinlagd på psyk som jag varit pga anorexin.

• Tetti

Jag skriver en blogg om hur det är att leva med högfungerande autism/asperger och allt vad det innebär, när jag pratar med andra är det ibland som att vi lever i olika världar och jag vill överbrygga den klyftan med kunskap.

Jag är en ung vuxen och fick diagnosen sent eftersom det finns så lite kunskap om autism hos flickor och kvinnor och jag skriver mest om mig själv men smyger in lite annat också.

autistros.blogg.se

Svar på tråden Länka till din blogg här!