Länka till din blogg här!
Jag skriver om ´min vardag som hemmafru/mamma till våra 4 barn som idag är 3½, 2 ½ och tvillingarna på 1½ :) Kika gärna in hos mig, så kikar jag tillbaka! www.mybabydolls.blogg.se
Jag skriver om ´min vardag som hemmafru/mamma till våra 4 barn som idag är 3½, 2 ½ och tvillingarna på 1½ :) Kika gärna in hos mig, så kikar jag tillbaka! www.mybabydolls.blogg.se
Hej! =) Jag skriver om mitt liv som hemmamamma/fru till 4 småttingar (fick 4 barn på 2 år) Kika gärna in! www.mybabydolls.blogg.se
www.mybabydolls.blogg.se Skriver om livet med 4 barn på 2 år :) och allt vad det innebär!
Mycket i huvudet just nu!!! www.mybabydolls.blogg.se
www.mybabydolls.blogg.se Driver en blogg om mitt liv som hemmamamma till 4 barn på 2 år!
www.mybabydolls.blogg.se Idag är sista dagen vi har TRE 2-åringar här samtidigt (våra egna alltså) för imorgon fyller våran Prinsessa 3 år! :)
Nu har jag kommit ut med det stora avslöjandet på min blogg! Hjääälp! Undrar vad man får för reaktioner!!! Kika gärna in! www.mybabydolls.blogg.se
Jag bloggar om min vardag med 4 barn på 2-4 år samt min graviditet :) www.mybabydolls.blogg.se
Hur barnen fick veta att dom ska få et syskon :) www.mybabydolls.blogg.se
Pyjamasparty! www.mybabydolls.blogg.se