Länka till din blogg här!
Bloggar om allt mellan himmel och jord, om att snart bli pappa, vardagsliv osv!
Ha tålamod, är nybörjare och blir bättre med tiden ;)
Följ mig mer än gärna!
http://www.youtube.com/DadzillaOfficial
Bloggar om allt mellan himmel och jord, om att snart bli pappa, vardagsliv osv!
Ha tålamod, är nybörjare och blir bättre med tiden ;)
Följ mig mer än gärna!
http://www.youtube.com/DadzillaOfficial
En uppdatering om graviditeten, havandeskapsförgiftning och gravidvecka 37. www.youtube.com/dadzillaofficial
En pappa/föräldravideoblogg om att snart bli förälder, vardagsliv och allt möjligt!
Kommentera och subscriba gärna!
www.youtube.com/DadzillaOfficial
Hej! Jag och min familj videobloggar, men varför skulle just du följa våran blogg? Jo, för att många videobloggar är kontextfattiga och rent ut sagt tråkiga, men våran videoblogg är allt annat än tråkig då vi verkligen inte är som andra familjer, vloggen är nystartad och kommer att uppdateras MINST en gång i veckan! Gå in och kika, du får mer än gärna prenumerera på kanalen för att hänga med i våran vardag! www.youtube.com/InteSomAndraFamiljer
Hej! Jag och min familj videobloggar, men varför i hela jävla fridens namn skulle just du följa vilja följa våran blogg? Jo, för att många videobloggar är kontextfattiga och rent ut sagt tråkiga, men våran videoblogg är allt annat än tråkig då vi verkligen inte är som andra familjer, vloggen är nystartad och kommer att uppdateras MINST en gång i veckan! Gå in och kika, du får mer än gärna prenumerera på kanalen för att hänga med i våran vardag! www.youtube.com/InteSomAndraFamiljer
Recept? Bullbak? tråkig jävla utflykt?
Nää, bara underhållande galenskap och mysig familjegemenskap!
I min senaste video Lagar jag lövbiff som en man och diskuterar flygrädsla
Se det och mycket mycket annat på:
www.youtube.com/InteSomAndraFamiljer
.
Jag och min familj videobloggar, men varför skulle just du följa våran blogg? Jo, för att många videobloggar är kontextfattiga och rent ut sagt tråkiga, men våran videoblogg är allt annat än tråkig då vi verkligen inte är som andra familjer, vloggen är nystartad och kommer att uppdateras MINST en gång i veckan! Gå in och kika, du får mer än gärna prenumerera på kanalen för att hänga med i våran vardag! www.youtube.com/InteSomAndraFamiljer
PRENUMERERA!
Jag och min familj videobloggar, men varför skulle just du följa våran blogg? Jo, för att många videobloggar är kontextfattiga och rent ut sagt tråkiga, men våran videoblogg är allt annat än tråkig då vi verkligen inte är som andra familjer, videobloggen är nystartad och kommer att uppdateras MINST en gång i veckan med knäppa upptåg och allt möjligt! Gå in och kika, du får mer än gärna prenumerera på kanalen för att hänga med i våran vardag! www.youtube.com/InteSomAndraFamiljer
PRENUMERERA!
Jag och min familj videobloggar, men varför skulle just du följa våran blogg? Jo, för att många videobloggar är kontextfattiga och rent ut sagt tråkiga, men våran videoblogg är allt annat än tråkig då vi verkligen inte är som andra familjer, videobloggen är nystartad och kommer att uppdateras MINST en gång i veckan med knäppa upptåg och allt möjligt! Gå in och kika, du får mer än gärna prenumerera på kanalen för att hänga med i våran vardag! www.youtube.com/InteSomAndraFamiljer
PRENUMERERA!
PRENUMERERA!