Vi med Kronan-vagnar del 12
Detta fick jag från kronan idag. Vad menas med referens person? Ska jag testa vagnen och ge mitt utlåtande då eller? Det är den nya modellen det handlar om. den jag ska få av dom=)
Alltså jag kommer inte tro på detta förns jag har vagnen framför mig! Känns overkligt att få en helt ny vagn gratis! Det måste ju vara jag som missuppfattat det hela!
Dom har verkligen visat mig att dom är ett seriöst företag! Innan var jag verkligen upprörd och svor på att minsann ALDRIG skulle ha kronan igen! Och se på mig nu liksom! Nu ser jag fram emot min nya snygga kronan vagn!
Dom ringde i dag från kronan och vagnen kommer nästa vecka!! En grön sittdel och tillbehör.
Sen efter ett halvår så ska vi höras igen så ska jag ge mitt utlåtande om vad jag tycker om!! Gud vad spännande detta är!!
På tisdag kommer den=). Min nya gröna vagn. Den skulle kommit denna vecka men vi var bortresta och kom hem i onsdags så hon vågade inte skicka den förns i torsdags. Så hon skickade ett mail och skrev att den kommer på måndag eller tisdag. =)
Idag kom den. Min nya fina kronan vagn. Fick även liggdelen till. Är sjukt nöjd.
Jag vet inte hur lång Odin är nu! Han är väl ca 87 cm lång skulle jag tro! Han är 16mån Fotstödet kunde vara längre tycker jag!! Men allt det ska jag påpeka för kronan! Annars sitter han väldigt bra och har bra plats annars!!
Sen är färgen på min vagn mycket mörkare än färgen på hemsidans gröna kronan. Vilket var en besvikelse då jag tycker den ljust gröna är MYCKET snyggare. Konstigt att lägga ut en färg på hemsidan och så är det en helt annan i verkligheten.
Här är bilden från hemsidan. Och under min gröna kronan. Samma vagn ja men INTE samma färg=(