Vi med Kronan-vagnar del 12
Men om man kollar länken jag la in ovan så har de flera bilder på den gröna färgen och 1 bild är mörk och de andra är ljus, så något verkar galet där.
Har ni sett det här då? Jag ska vara så snäll så tomten kommer med en vagn i julklapp till mig. Lufthjul på alla 4 *dreggel*
jag önskade att de sålde den utan liggdel, har inget behov av det till min 2åring och det blir ju endel pengar bara för liggdel. Tråkigt när det säljs i duoformat, alla köper ju inte en vagn och håller sig till den hela tiden.
Helhjärtat: ett alternativ kan vara att se om babyskydet går att ställa i ligg/sittdelen eller kanske om man tar av dessa och ställer babyskyddet i varukorgen.
Vi hade en Emmaljunga när sonen var nyfödd och använde denna funktionen ofta men då måste man ta av sitt/liggdel så det var rätt omständigt, sen märkte jag att jag kunde ställa babyskyddet i sittdelen så då gjorde vi det istället. Jag hade mycket sår och infektioner efter kejsarsnittet och komplikationer med detta så jag kunde inte bära sjal eller sele som vi tänk, men skulle jag få barn idag så skulle jag välja en vagn först och sen se om funktionen med babyskydd finns till.
Någon som har den gamla duovagnen och skulle kunna mäta fotstödet, sittsdjup, rygglängd och höjd från sitsen till suffletten, dvs. hur långt ett barn kan vara utan att huvudet slår i suffletten.
Är sugen på att köpa en nu till vintern istället för sulkyn men sonen är lång så han måste få plats.