• passo

Vi med Kronan-vagnar del 12

Hej jag har ett svart band med två st öglor. Bandet går att knäppa på mitten. Någon som vet vad det är?? Känner mig lite dum...:))

• passo
    Ascendere skrev 2013-08-21 09:31:56 följande:
    Låter som hängremmen till skötväskan, den har en metallkarbin i vardera änden och kan knäppas fast på vagnens handtag.  

ok men jag har inte köpt kronans skötväska....men den kanske går att använda ändå. Tack för svaret!!
  • passo

Jag vet inte alls hur det är tänkt att ha den då. Alltså de 2 öglorna går inte att öppna..

• passo
    ennairam80 skrev 2013-08-21 17:45:22 följande:
    Säkerhetsrem som man kan sätta runt handleden!

Men alltså hur fäster man isåfall den?
  • passo
    Bling1975 skrev 2013-12-05 14:34:59 följande:
    Någon som har ett bra tips på en snygg och praktisk åkpåse till Kronan sulky?

Varför inte kronans egna?
  • passo
    Tinci skrev 2013-12-07 00:13:56 följande:
    Kan man ta bort hjulen på Kronan Duo S och Kronan City tex för att få mer plats i bilen?

på duo s går det lätt och smidigt. City vet jag ej.
  • passo

Ingen som vet något om deras åkpåsar?! Funderar nämligen på att köpa en....

• passo
    cloudberry79 skrev 2013-12-10 21:14:08 följande:
    Vi har den gamla sorten och den är bra, en helt vanlig standardpåse. Inte för -30-dagarna kanske, men med fårskinn under och fleeceoverall inuti funkar den även i polarkyla!
    (M)amma till V -07 och E -12

Tack snälla! Tror du att det är skillnad på deras nya påsar? Är det ett "riktigt" fårskinn du har eller en babyfårskinn liknande de som finns att köpa på exempelvis barnenshus mfl? Har du gjort hål i det, tänker på att selen ska fungera.....
  • passo
    cloudberry79 skrev 2013-12-10 22:11:58 följande:
    Ett riktigt, från min svåger som föder upp får. Har inte gjort hål i det, utan har selen runt om när den behövs, dottern är inte så rymningsbenägen.  Deras nya har ju en helt ny design, så jag vet inte om de är bättre eller sämre än de gamla, men de verkar bra tycker jag! Den kom ju nyss, så jag har inte sett någon IRL.
    (M)amma till V -07 och E -12

Ok...min sittvagn duo s har fästet mellan benen och därför måste man göra hål i allt för att få det att fungera:) vågar inte ha utan selet min bebis är endast 10 månader! Har fina fällar men de är för stora för vagnen. En helt annan fråga är om en fäll från babybutiker värmer lika bra...
  • passo

Hej! Har en kronan duo S och undrar om någon vet om åkpåsarna från Elodie Details passar selen i sittdelen?

• passo
    Evening primrose skrev 2014-03-19 23:24:43 följande:
    Har nån mer här skev sufflett (duo s)? Eller är jag pedant... :) Perfekt sufflett på liggdelen men inte på sittdelen. Verkar vara den mjuka insydda mittbågen som är lite skev.
    ♡ Lilla E ♡

min suflett på sittdelen ville inte gå tillbaka helt, jag fick en ny av kronan.Ta kontakt med dom, ev vill de ha bilder det ville dom av mig.
  • passo
    jos85 skrev 2014-04-16 20:54:44 följande:
    Har en fråga hur ni andra gör med varukorgen på duo s, har ni någon specifik väska där så att småsaker inte ramlar ut? Hur förvarar ni regnskydd och myggnät etc?

Regnskyddet har jag i fickan bak på ryggen på sittdelen. Får plats precis!
Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12