Inlägg från: Moisbois |Visa alla inlägg
  • Moisbois

Vi med Kronan-vagnar del 12

Har en liten fråga till er som har köpt en kronan. Om man skulle beställa hela duvovagnspaketet får man då paketet levererat till dörren eller blir det så att man får hämta ut sakerna på närmaste utlämningsställe?

• Moisbois

Någon som vet om dsv ringer innan dom levererar vagnen? Dvs dagen innan så att man vet vilken dag den kommer. Eller ringer dom samma dag?

• Moisbois

Tycker inte alls att den är svår styrd snarare tvärtom. Fälla ihop går också hur smidigt som helst

• Moisbois

Behöver eran hjälp! Vart för ivrig när vi skulle montera i fast sittdelen på våran krona och råkade sätt fast bygeln som ska sitta över magen/benen i hålen för suffletten. Hur tusan får man bort den igen?!? Har försökt dra i den men det går verkligen inte att få bort den!

• Moisbois

Jg köpte min i våras då antar att de är modellen från -11 för de var den som kom innan den med svart chassi

• Moisbois

För i februari så hade inte -12 modellen kommit än.. Så då var det antagligen bara 2 lägen på -11 modellen med tanke på att jag beställde min i april och min har bara 2

• Moisbois

Nadia1: det ska bara vara att trycka ner den. Vet att min också var väldigt trög i början och har fortfarande sina stunder då man får trycka/dra som en tok.

Stampan: har ni försökt lokaliserat vart gnisslet kommer ifrån? Isåfall smörj mer där. Eller så kontaktar du kronan och berättar om felet så kan de vara så att du får komma till kontoret så får dom titta på det

• Moisbois

När jag pratade med dom när min vagn började knarra så sa dom prova med silikonspray. Funkar det inte så skulle jag åka till dom i täby så skulle dom kolla på vagnen

• Moisbois

Ja min ett åring sitter jätte dåligt i sittdelen. Iallafall om man har selen på och de måste jag nästan ha då han kastar sig åt sidorna osv annars.

• Moisbois

Fan vad irriterad jag blir på den jävla selen som sitter i vagnen... Spänner man den så att den är bra när han sitter så kan han inte ligga ner bara för att den blir för spänd då.. Ska man ärligt behöva spänna om den varje gång han ska ligga ner??

Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12