Inlägg från: Dunderklumpen |Visa alla inlägg
  • Dunderklumpen

Vi med Kronan-vagnar del 12

Jag är nybliven ägare till en Kronan Sulky (en från 10-an gruppen samarbetet dessutom Solig )

Jag tvättade klädseln igår och klädde om vagnen imorse och så långt är det inga problem, men jag undrar lite över de två "fickorna" med resårkant på sidorna av suffletten?

Ska de fästas runt de svarta sufletttfästena eller ej?
    Fäster jag dem där kan jag inte dra tillbaka suffletten helt nämligen...

En liten bild på pärlan, eller Honey som vi kallar den iom namnet på tyget Flört

Julia 2010-08-08
  • Dunderklumpen

I Göteborg är Oii design återförsäljare för Kronan

• Dunderklumpen

Känner att jag måste tipsa :)

www.blocket.se/vi/40531797.htm

En röd sulky är det. Ynka 450 kr vill dom ha för den och jag kan verkligen inte smyga in ännu en hemma hos oss ;)

Om ngn annan i gruppen är intresserad kan jag agera ombud då den ändå finns i stan där jag bor.

• Dunderklumpen

Helt plötsligt fäster inte ena hjulet bak på vår sulky :( Det hakar liksom inte fast längst in, vi har prövat att rotera däcken men inget av dem fäster på den platsen.

Någon som vart med om det eller har tips på vad vi kan göra för att fixa det hela?

• Dunderklumpen

Har ni koll på vad en klädsel till Sulkyn kostar? Ska sälja min som är från samarbetet med 10-gruppen men har dålig koll på värdet

• Dunderklumpen

Äsch, jag chansade och la ut den på Tradera för 0 kr i utropspris om med möjligheten till köp nu för 1200 kr. Nu får jag se om ngn nappar :)

• Dunderklumpen

Enligt Kronan ska det vara så, det enda som är justerat genom åren är varukorgen.

Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12