• eken

Vi med Kronan-vagnar del 12

Favoritar denna tråd då vi väntar barn i juni och kronan är en favorit!

• eken

Sitter med den nya modellen (fick den för en timma sedan) och försöker montera ihop liggdelen...får panik. Får inte ihop det!

• eken

Växeln var stängd idag så mailade. Får se om jag får svar annars får jag ringa på torsdag. Men hörde av kompisar att deras 2011 var svår att montera

• eken

Åh fy fan vad läskigt! Hoppas verkligen dom svarar, men det bör dom göra för sitt eget bästa!

• eken

Viceversa: Vilken modell är det och års? Usch nu blev jag riktigt rädd och vi som precis fått våran...

• eken

Jag beställde hem färgprover från kronan innan vi bestämde oss, inga problem alls. Sen är det svårt att få den digitala färgen samma som i verkligheten.

• eken

Haft våran i mer än en månad nu och vi är supernöjda. Att lyfta in i bilen (fälla ihop) tycker inte jag är några problem

• eken

Såg att kronan duo s kommit ut nu på hemsidan. Skrev ett mail och frågade om det gick att köpa löst chassi för oss som köpte 2012 års modell. Fick som svar att om det var tillräckligt många som frågade efter det så skulle dom nog börja sälja det. Så ni som har 2012 års modell, skicka ett mail och fråga så kanske det dyker upp till försäljning. På så sätt kan man ju välja att ha den klassiska på vintern när det är snöigt och moddigt, men den nya resterande tid

Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12