Inlägg från: MarieCurie |Visa alla inlägg
  • MarieCurie

Vi med Kronan-vagnar del 12

Hej,

vill bara dela med mig om kronans underbara kundservice.

Har en ett år gammal sulky, såg att en liten söm gått upp på suffletten. Skickade en snabb fråga om detta till kronan varvid de undrar om jag fortfarande bor kvar på xxx gatan och undrar om det är ok att de skickar en helt ny  klädseln.

Någon dag senare hämtar jag en ny klädsel till min vagn. Snacka om att vara nöjd.

• MarieCurie

har en kronan sulky och har för mig att jag läst någonstans att man kunde köpa en fotsack av annat märkte till denna vagn. Någon som vet vilken som funkar?

• MarieCurie
    Malawi skrev 2012-10-04 20:25:16 följande:
    Jag har en Brio Race fotsack. Har lagt in en bild tidigare i tråden, inlägg #317.
    tack, hade för mig att det fanns en som passade.

Trodde inte jag skulle sakna det men nu när det börjar bli lite kyligare så känns det smidigt att bara kunna ha fleece på dottern och sedan ner under en fotsack.  
  • MarieCurie
    sassus skrev 2012-11-15 19:36:40 följande:
    Måste fråga här.. Vi har en Kronan sulky till stora tjejen, men nu börjar lilla tjejens vagn ramla sönder och därför tänkte vi kanske låta henne få ta över sulkyn. Hon blir 7 månader i slutet på november, och på deras hemsida står det att de rekommenderar sulkyn från 6 månader. Men är det nån här som har erfarenhet av att använda sulkyn till så små barn? Någonstans har jag läst att den lätt tippar eftersom en bebis inte har så långa ben, och därför blir det övervikt vid huvudet. Någon som vet om det stämmer?
    Hejsan,

Vi har en sulky till vår dotter, har haft den sedan hon var ca 10 mån. Älskar vagnen och har alltid gjort det men jag upplevde den väldigt mer "lätt" och vinglig när dottern var liten. Dottern var väldigt kort (är idag 2 år och drar 80/86 i byxor) och hela hon låg liksom på ryggstödet när hon sov. 

Inga problem när hon satt upp men vi var väldigt noga med att aldrig fälla ryggstödet helt när hon sov och vi lämnade vagnen. Var även noga med hur vi parkerade vagnen.

• MarieCurie

Måste fråga er kronanexperter en grej. 

pga av en mindre skada på tyget på vår sulky fick vi en helt ny klädsel (kronan är bra på kundvård!!). Skadan är egentligen liten och är väldigt lätt att åtgärda. Funderar på om det kan finnas intresse för en extra klädsel och i så fall var man bäst säljer den? Blocket el Tradera? 

Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12