Inlägg från: swemom |Visa alla inlägg
  • swemom

Vi med Kronan-vagnar del 12

Hej tjejer!
    Här har ni en som blivit fast för kronan vagnen. Jag väntar nu mitt fjärde barn, och har provat dom flesta vagnar. Jag har alltid köpt en som har varit liten och smidig för att senare under vintern ångrat mig för då får dom inte plats med overall och åkpåse tro mig har haft 13 vagnar och bara nya haha jag är helt galen i vagnar. Men nu till frågan jag har hittat en begagnad på blocket i min stad för 4000 kr och den är från 08 jag får allt ni kan tänka er med vagnen orginal plus 3 klädslar till sittdelen och 2 till liggdelen hon har mailat bilder och den ser jätte fin ut vill gärna köpa den men jag borde nog vänta ett tag är bara i vecka 15 men jag tycker det verkar så billigt vad säger ni? dessutom tänkte jag ha den till min lilla grabb så länge han är två år får han plats i den? sålde precis min city select då dom tyckte den var för liten på dagis. Vad tror ni ska jag åka och titta på den eller? och en fråga till kan man köpa till den svarta klädseln till liggdelen som dom säljer på hemsidan tror ni den passar på en liggdel från 2008. Jätte tacksam för svar mvh/Ellen

• swemom

tvåbusar: tack för svaret jag tror iallafall att vi kommer att köpa en ny så nu är det inte så brottom längre. Man får ju faktiskt väldigt mycket för pengarna.

• swemom

Hej jag ärockså nyfiken på den där flärpen som gurkan pratar om snälla ge oss ett svar tack!

• swemom

Hej Tjejer!

Måste bara få några ÄRLIGA svar. Jag vill jätte gärna köpa en kronan vagn till mitt kommande barn.

Jag kommer nog att köpa en begagnad vagn, tycker dock att dom på blocket vill ha lite väl mycket för en begagnad vagn dom flesta har ju några år på nacken.

1. Hur mycket tycker ni är rimligt att ge för en vagn som har allt som ingår i duo paketet?  Ny pris nu ligger ju på ca 6000kr.         (jag tycker max 3000 för en 2010 2500 för en äldre)

2. Blir dom lätt solblekta?

3. Vad bör jag kolla på om jag köper en begagnad? (jag måste åka ganska så långt för att kolla på en så vill jätte gärna ha så mycket info som möjligt)

4.Blir dom rangliga efter ett tag? börjar dom låta konstigt efter ett tag.
    Jag skulle bli jätte glad om någon ville svara på alla mina frågor. Kram på er

Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12