Inlägg från: anniki81 |Visa alla inlägg
  • anniki81

Vi med Kronan-vagnar del 12

Hej! Har haft min kronan i 2 månader och är toppen nöjd med den. Har använt åkpåsen när jag varit ute och gått. Nu har jag köpt en mjuklift oxå så att jag kan flytta min lilla tjej lättare om hon har somnat. Frågan är nu, blir det för varmt om jag både har åkpåsen och mjukliften när jag är ute och går? Hur gör jag?

• anniki81

Swemom, min dotter är 2,5 år och får absolut plats i den med vinterväder! Priset har jag ingen koll på om det är bra. Men vet att de ibland säljer ut klädslar för 100 kr. Jag köpte en röd till liggdelen för 100 kr för 2 månader sedan. De klädslar som har ordinarie pris kostar 899 tror jag det var.
    Men rekommenderar absolut kronan. Rymlig, smidig och tycker inte den är tung och bra kvalitet.

• anniki81

Hej! Vi har en kronan duo och en kronan sulky! Vi köpte sulkyn när lillebror kom. Nu väntar vi bara på att lillebror kan vändas framåt, då köper vi en till sulky och säljer duon är super nöjd med sulkyn, lätt och smidig dottern var 2 när vi bytte!

• anniki81

Hm inget jag tänkt på. Kan kolla i morgon!
    Någon som vet vad det är för skillnader på nya sulkyn och gamla?

• anniki81

Skrev och frågade kronan vad det var för skillnader på nya och gamla sulkyn. De svarade såhär.

Tack för ditt mail.
    Funktionsmässigt är de samma.
    Utseendemässigt är chassit svart på nya gamla grått.
    Allt tyg är i samma färg på nya, tidigare var varukorg i svart och solkeps grå.
    Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor.

• anniki81

Jilly, vi köpte ny klädsel till liggdelen nyligen. Våran vagn är en -08, det passade. Och suffletten var med ibland har de utförsäljning av klädslar, fråga om det. Fick betala 100 kr plus frakt för ny klädsel

• anniki81

Vi har Fårskinnsfäll i ena kronan vagnen till lillebror och till stora systers kronan vagn har vi underdelen till åkpåsen. Man kan ju ta bort den övre delen. Vi använder bara selet som går mellan benen och runt midjan. Ej över armar/axlar.

Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12