Vi med Kronan-vagnar del 12
Hur nöjda är ni med mjukliften på 2011 modell? Har nu sett 2012 på babymässan och den var lite större och mysigare med fleece inuti. Har någon erfarenheter av den gamla liften? + och - mottages gärna!
Hur nöjda är ni med mjukliften på 2011 modell? Har nu sett 2012 på babymässan och den var lite större och mysigare med fleece inuti. Har någon erfarenheter av den gamla liften? + och - mottages gärna!
Mscaptaine: smart användningsområde! Det var lite min tanke också att ha en resesäng och ett alternativ till spjälsängen. Men vi måste också lämna vagnen i trapphuset så där krävs en lift om man inte vill väcka knodden när man kommer hem.
Ni som redan haft kronan duo; tycker ni att kronan är för tung vagn? Hur mår era ryggar? Så fort jag berättar för vänner att vi vill ha en kronan så säger de att den är för tung, att jag aldrig orkar den på buSsen och spårvagnen eller i trappor etc. Såklart velar jag men har hittills inte hittat en vagn jag ( och sambon) gillar mera.
Ni som har en kronan och bor i en stad. Har ni stört er på vikten av vagnen? Har ni fått plats på bussen etc utan problem? Vi gillar verkligen kronan och lutar åt att köpa en i maj när den nya kommer, men vi velar lite på tyngden. Både jag och min man är iof "stora" personer så det borde funka. Vår knodd kommer i augusti så jag gissar att jag kommer använda liggvagnen höst, vinter, vår.
MaLi81;
En sprillans med alla tillbehör landar på 9000:- medan gamla modellen ny kostar typ 6000:- så du borde väl kunna få 5000 iaf beroende på skicket. Jag hade själv kunnat tänka mig 4000-5000 beroende på skicket men det säljs för få i Gbg
Mina E: dra den via blocket. ibland kommer det upp kronan där. eller så kanske någon i tråden nappar
Jag har jagat på blocket men utan lycka men ibland dyker det upp vagnar lycka till!!
Varmkorven??
Har följt tråden länge nu och kommit med massa frågor längs vägen. Nu har vi svikit härliga kronan och köpt en brio go istället :( men det känns rätt för oss till slut! Tack för alla tips etc.