Vi med Kronan-vagnar del 12
Hur får jag bort remmarna som går genom ryggplattan på kronan sulky.
Har fått bort allt utom det och ska tvätta den nu.
Hur får jag bort remmarna som går genom ryggplattan på kronan sulky.
Har fått bort allt utom det och ska tvätta den nu.
Jag använder kronas egna regnskydd, tycker det är kanon. Vad är det du tycker är dåligt? Jag jämför bara med min andra vagn brio sing och det är katastrof.
Mitt regnskydd är från april då jag köpte vagnen.
Jag har en kronan sulky, är jättenöjd med den, bytte när dotter var ca 1 år.
Har det varit samma klädsel genom åren på sulky så din klädsel från 08 även passar min -11 vagn? Någon som vet?
Jag tror inte det finns någon tipprisk för sulkyn av den anledningen utan endast om du hänger på en tung skötväska som de avråder ifrån. Våran har aldrig tippat, började använda när dotter var 9 mnd.
Har kronan sulky nu men ny bebis kommer i maj funderar då på duo s, vad har ni gör ris o ros o säga om duo s, ni som har den?
Ingen som använder duo s??
Någon som vet nåt mer om kronan city ännu? Hur mkt mindre är den än duo s både chassi o liggdelen?
Läste på bloggen som var länkat till tidigare i tråden o då står det att man kan köpa till liggdel som är mindre än den till duo eller välja mjuklift. Men får helt enkelt hålla mig till tåls till måndag när nyheterna släpps!
Jo jag har tvättat tyget på min sulky. Allt utom suffletten tvättade jag, gick utmärkt. Om jag inte minns fel ska man sätta på tyget igen lite fuktigt så det får rätt passform.
Ja city var jättefin, men dyrare än duo s, så den ströks snabbt från min lista. Blir duo s istället.
Håller med dig "Stampan" var helt inställd på att köpa den, men inte när jag såg priset. Priset inkl liggdel blir 1000:- mer än för duo s.
Hej, vi var i samma sits som er och köpte en duo s. Det är en kanonvagn o vi är jättenöjda men vi kommer nog ändå sälja den när lillen är 1 år och då enbart ha kvar våran kronan sulky, för att den är en toppenvagn helt enkelt :)
Vi valde inte city pga tidsbrist, dvs den kunde inte levereras innan bebisen :) o så tyckte jag den kändes väldigt dyr när jag läste om den. Är jättenöjd med duo s men såklart den är stor men det gillar vi :)
Jag har den organizer som man fäster mellan handtagen. Den används jämt. Till Nyklar plånbok tuggummi vattenflaska mm. Har en minikånken som skötväska som jag lägger under vagnen. Var jobbigt att ha skötväskan hängande eftersom syskonet använder ståbräda ibland (har duo s)
Jag har en duo s och är jättenöjd med den. Inga prb alls att fälla upp el ner sittdelen. Använder liggdel fortfarande till bebis som hunnit bli 6 månader. Kanon att det finns så man kan fälla upp ryggen i liggdelen. Storasyster som är 3,5 har fått prova sittdelen. Hon är ca 100 cm lång och hon får oxå plats.
Nu har jag en från 2010 som jag är jättenöjd med och vi valde just kronan för de är rejäla och INTE plastiga men den nya så verkar det mesta vara utbytt till just plast. Den går bort för mig!