Vi med Kronan-vagnar del 12
Vi har en kronan också. Supernöjd !
Funderar på att börja använda sittdelen snart.... hur gamla var era bebisar när ni bytte till sittdelen ?
Vi har en kronan också. Supernöjd !
Funderar på att börja använda sittdelen snart.... hur gamla var era bebisar när ni bytte till sittdelen ?
Vårat regnskydd läcker inte heller. och då har vi varit ute i ösregn och gått i några timmar....
Jag ska sälja min superfina Kronan duovagn nu. Svart, ren och hel. Inköpt 2011 juni. Har precis börjat använda sittdelen, så den är knappt använd. Liggdelen är använd, men ren och hel. ( haft lakan och filtar på hela tiden)
Vagnen finns söder om Stockholm om man vill komma och testköra och klämma lite ;) Alla delar finns, regnskydd, myggnät, hjulskydd, skötväska. Till sittvagnen har vi aldrig ens hunnit öppna regnskyddet och myggnätet.
Är supernöjd med vagnen, säljer den endast för att jag tänkte ha en lite mindre vagn till sommaren. 5000 kr.
Om ni har en vagn från 2011 så är sittdelen felsydd. Ta kontakt med Kronan, så får ni en ny. Jag hade samma problem. Och nu med nya sittdelen är det inga problem ! Ni får den hemskickad gratis.