Inlägg från: Uliise |Visa alla inlägg
  • Uliise

Vi med Kronan-vagnar del 12

Vad har hänt med den här tråden? Ingen som gillar Kronan längre?

Fundrar på att köpa en Kronan Sulky men känner lite tvekan inför det relativt korta sittmåttet, längden alltså som "bara" är 89 cm. Brios Race har 95 cm och Emmaljungas Scooter är 100 cm lång!

Vad säger ni som har vagnen? 

Majken 100421
  • Uliise
    Pearl22 skrev 2011-09-28 11:36:11 följande:
    Ja, tyvärr är det så på den senaste modellen. På de äldre kronan-vagnarna finns det 2 vilolägen också men det har de alltså tagit bort, något som kundtjänst förklarat med att "viloläget ej är optimalt för barnets rygg"(??) De tycker att  barnet antingen ska sitta helt upprätt eller ligga plant...
    Låter konstigt? Alla andra tillverkar ju vagnar med fler än 2 lägen :/
    Majken 100421
  • Uliise

Kronan kommer att tillverka alla sina vagnar med svart chassi from maj/juni, dessutom kommer solkepsen bli i en matchande färg. På sulkyn kommer  varukorgen vara i matchande färg även den.

Så om ni gillar det äldre utseendet snabba er och beställ för snart är de borta!

Majken 100421
  • Uliise
    epione skrev 2012-03-13 19:55:22 följande:
    Personligen tycker jag att de nya sulkysarna ser taffligare och billigare ut. Däremot har jag inte sett så mycket bilder på duovagnen ännu.
    Ja tyvärr gör det svarta, blanka chasit att de ser plastigare ut :/

Och ÅH vad jag SAKNAR retrofeelingen!
    Majken 100421
  • Uliise
    epione skrev 2012-03-13 20:19:55 följande:
    Ja, det har du helt rätt i.
    Jag tycker att det är dumt att man inte kan få välja färg på chassit, precis som man till viss del kan göra med t.ex. Emmaljunga och Brio.
    Ja precis! Hur svårt kan det vara att ha två olika val på chassifärg? Tror de kommer tappa kunder på det här.
    Majken 100421
Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12