Inlägg från: EmmAhh |Visa alla inlägg
  • EmmAhh

Vi med Kronan-vagnar del 12

Ni verkar stormförtjusta i Kronanvagnar på den här sidan, men om ni måste ange negativa saker om den/mindre bra saker, vilka är det?

Jag står i valet och kvalet mellan en kronanvagn (duopaketet) och en emmaljungvagn(smart duo eller edge duo). Emmaljunga tycker jag har en snyggare vagn då det finns fler tyger att välja på, medan kronan har ett lockande pris. :)

• EmmAhh

Fast kronan har inte lika tilltalade klädslar tycker jag. Men en kronan kommer jag bara vilja ha en enfärgad i svart eller grått eller liknande.

• EmmAhh
    VinterNoll2 skrev 2009-12-14 16:59:08 följande:
    Nääeee, jag kan inte komma på något alls! Däremot så vet jag att flera är missnöjda med suffletten på sittdelen, att den glappar så det drar in kall luft på sidorna, men det ska vara åtgärdat enligt Kronan själva. Jag vet inte för jag har liggdelen ff (vilken man kan använda läääänge min son är snart 7 månader fast det var ju något positivt...) och sen så har jag den modellen som det drar in luft på sidorna på...Annars är det väl just suffletten på sittdelen att den ser stor och klumpig ut.Det var iofs nåt jag tänkte på och nämnde för min man här i förra veckan, men nu minns jag inte så det var väl inget viktigt antar jag
    Om du kommer ihåg vad du nämnde, skriv det då. :)
  • EmmAhh
    mage06 skrev 2009-12-15 21:20:55 följande:
    Jag gillar ju Kronans tidlösa design och att klädseln är just enfärgad utan ränder och dragkedjor etc. Så det är ju en smaksak. Den enda Emmaljungan jag tycker är fin är den marinblå med chromat chassi...så tråkig är jag Jag håller med angående fjädringen. Annars gillar jag Kronans stora liggdel och är nöjd med sittdelen också. Det där "draget" som var ett problem med tidigare suffletter på sittdelen är åtgärdat. Sen har vi köpt en annan åkpåse, jag gillar inte Kronans. Vi har nu en från Segr (som det fö är rea på nu) med dragkedja mitt på och en liten "lucka" längst ner om man vill öppna upp för att sticka ut skorna.
    Jag gillar också Kronans design och klädsel. Men hittat EN (enda) fin klädsel som är lite mer "speciell" hos Emmaljunga.
Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12