• idakl

Vi med Kronan-vagnar del 12

Mathilda2006 skrev 2009-10-15 15:02:13 följande:
    Jag köpte en beige. Jag tror att det fanns lila och rosa till sittdel och blå, grå, grön, lila, beige och rosa till liggdel. De tog 100:- för klädseln och 150:- i frakt
    Men vilka härliga färger! Och ruskigt bra priser! När jag ringde och frågade vad det skulle kosta med ny klädsel till min Emmaljunga skulle det kosta drygt 3000... Snacka om skillnad! Jag har en kronan sulky som jag är super nöjd med (röd), men det vore häftigt med en till klädsel man kunde skifta med. Tyvärr verkar det inte finnas några gröna eller rosa klädslar till sulky, inte nya hos kronan i alla fall... synd.
  • idakl
    Serendipity skrev 2009-10-15 22:05:20 följande:
    Sulkyklädslar finns väl inte alls än till salu?
    Nej i december kommer de. Men det är bara röd, svart, grå och brun.
  • idakl
    Serendipity skrev 2009-10-16 21:31:18 följande:
    Härligt ändå! De borde sälja de där designade klädslarna separat
    Ja, jag kommer nog köpa en brun klädsel, även fast jag hade hoppats att de skulle ha lite mer färgglada klädslar, men det verkar vara en fin brunfärg. Och så har jag en brio gulddyna på ingång som nog skulle vara jättefin till den bruna Det jag tycker är snyggare på designklädseln är att solkepsen är svart.
  • idakl
    Londonvibes skrev 2009-10-21 14:25:33 följande:
    Hej! Passar en Brio ratt på kronan sulky? eller är det nån som har tips på en ratt som passar? Jag vill inte ha en för färggrann och 'plastig' ratt.
    Ratten som är tillverkad för emmaljungas scooter passar perfekt! Tyvärr lite svår att få tag på eftersom de slutat tillverka...
Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12