Inlägg från: frk lorelei |Visa alla inlägg
  • frk lorelei

Vi med Kronan-vagnar del 12

Om en vecka ska vi beställa vår Kronanvagn. Vi bestämde oss redan i juli, så väntan har varit lång. Egentligen KAN vi vänta längre. Vi har bf i slutt på januari och Kronan har ju kort lev tid, men vi kompromissade och jag kom fram till att i början av nov så är det Ok att beställa hem den ändå. Jag ser verkligen fram emot det, även om den kommer att få bo i källaren ett tag innan vi kan ha den uppe.
    Jag och min sambo var och tittade på ett demoex här i V-ås i somras och fastnade direkt. Vi har nog aldrig varit så överens om nåt faktiskt. Innan dess hade jag bara sett den på bild, men sambon sett den live på stan och tyckt att den var perfekt.

• frk lorelei

Idag har vi äntligen beställt vårt duovagnspaket! Vi bestämde oss i juli för att vi absolut ska ha en kronan och sen dess har jag väntat och väntat. Det är fortfarande strax under 3 månader kvar innan bebis ska komma, men jag ville så gärna beställa vagnen nu.
    Nu återstår bara att beställa en mjuklift också. Det var lite konstigt tycker jag, att man måste ringa och beställa den bruna mjukliften, men alla andra går att beställa via nätet. Nu kommer vi säkert få dubbel fraktavgift på det. Hade vi velat ha en svart t ex så hade vi ju bara beställt den samtidigt som vagnen nu.

• frk lorelei

Snacka om snabb leverans! Vi beställde vagnen i söndags morse och den står i vår hall nu. Eller ja, kartongen står där och vi har gått igenom allt, men vi ska ju inte sätta ihop den än på ca 2 månader.

Svar på tråden Vi med Kronan-vagnar del 12