• Jefa

Hjälp mig med min snopptårta!!

Ska ha sexparty till helgen och tänkte göra en snopptårta! (Min man tror inte jag är riktigt klok )
    Snälla hjälp mig med hur jag ska dekorera den! Ska göra sockerkaksbottnar i långpanna som jag sedan skär ut i lämplig form (får utgå från egna erfarenheter ) Men sen då?

Kom med förslag! Ju knäppare dessto bättre!

• Svar på tråden Hjälp mig med min snopptårta!!
  • Jefa

Fast den måste vara ganska stor då den ska räcka till ungefär 10-15 personer

• ahhhaa

skär ut den som en snopp och kladda en massa grädde på den, dekorera sedan hela med såna godisar som ser ut som röda kyssläppar... tycker det verkar häftigt.

snälla lägg ut den i galleriet när du har gjort den, jag måste bara få se den...

• Lioness

Gör den som ahhhaaa och färga grädden med lite gul-röd-färg, riv choklad på pungkulorna eller färgad kokos... Det blir en häftig tårta!! Men glöm inte att forma till ollonet! *ler*

Du måste lägga ut bilden när den är klar, är såååååå nyfiken på hur den slutgiltiga tårtan ser ut!

Lioness

• A S K

Här kommer en länk med bilder på snopptårtor som kan ge ideer..... Lycka til!!

web.telia.com/~u30313069/adult2_sve.htm

• Leilani

A S K,
    Skrattar så tårarna sprutar åt tårtorna! Särskilt den nedersta var GRYM!!!

• Jefa

ASK
    Oj, vilka tårtor!! Synd att det inte stod nåt om vad hon använt och hur hon gjort!

• A S K

Jefa;
    Jo det e klart, men det kan du säkert kolla upp med henne. På startsidan längst ner så har du hennes email.......

web.telia.com/~u30313069/index_sve.htm

• A S K

Leilani;
    Haha ja jag tyckte att den längst upp var fräckast... med piercingringen o allt...

• A S K

Jefa hur går det får du till nån tårta...?

• Leilani

A S K,
    jo den är inte helt fel den heller men den understa var så himla.... MAFFIG på nåt sätt!

Svar på tråden Hjälp mig med min snopptårta!!