Fd kriminell & blivande mjukispappa?!!!
Hej, jag undrar om det finns fler blivande pappor med liknande bakrund? Föredetta, kriminella, missbrukare, kåkfarare osv... Känner att jag inte är som alla andra med tanke på vad jag upplevt i mitt tidigare liv som yrkeskriminell? Känner även att det inte finns många som kan sätta sig in min situation, jag menar, jag har haft en tankesätt som inte vanliga "svenssons" har, känner även att min syn på samhället och mina värderingar i olika sammanhang inte är ens i närheten av grannens syn eller värderingar?
Jag har, sedan 3 år tillbaka brutit med allt som heter kriminalitet och droger... Jobbar aktivt för att ungdomar ska få en ärlig chans i Göteborg genom att berätta om mina konsekvenser, hur jag svikit mina nära o kära och hur jag svikit mig själv i 15 år.
Jag har bara haft mig, "me my self and I" och droger såklart...nu är jag gift med en underbar kvinna som jag älskar av hela mitt ärrade hjärta och jag... jag.... jag ska... jag ska bli pappa!!! Antagligen en mjukispappa *ler* som kommer pussa och krama och gosa med mitt barn typ hela tiden! Bakom alla tatueringar och den tuffa attityden finns det en pappa inom mig, eller hur?
Tänker ni som jag? Har ni tänkt kring detta? Jag vet att ni finns, jag finns!
Må väl!