Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

Madge skrev 2009-10-26 10:08:21 följande:
    Jo, men det skulle vara mysigare förbereda för bebis... Men snart så Om ni använder mammabyxor med hög mudd, har ni tröjan innanför eller utanför mudden då? Jag har den utanför och det är det jag alltid sett, men nu när jag går på vattengympa har jag sett en tjej som drar upp mudden ovanför tröjan. Sen har hon ytterligare en tröja utanpå.
    Smart och ha 2 tröjor på sig och ha mudden emellan tröjorna. Då slipper man känna kanten på magen som sitter åt och så slipper man visa mudden. Så ska jag ha med Har hela tiden haft mudden innanför och sen en tröja utanpå bara.
    96 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001.
  • Licens To Kiss
    Malin Guinn skrev 2009-10-26 11:13:20 följande:
    Spana skorna jag kopte till Jayden! Hur sott ar det inte... www.malinofsweden.blogspot.com
    Super söta
    95 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001.
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-10-26 13:57:26 följande:
    Bara jag som inte längre kan ha BH på mig? Får paniksvårt att andas och svimmningskänslor när jag försöker använda.
    Måste ha bh på dygnet runt. Har så jävla ont i dom. Till och med med bh på. Värre utan.
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-10-26 15:06:13 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-10-26 14:52:11 följande: Mina bröst har slutat ömma men om jag fryser så svider det i vårtorna saaataaaanaaaaaa
    Ja fy! Jag går ju med bröstvärmare dygnet runt i bh`n också så jag slipper mjölkstockning.
  • Licens To Kiss
    Rosen123 skrev 2009-10-27 20:42:09 följande:
    Hej!Nu behöver jag råd...igen! Igår kväll, en kort stund, efter att jag ätit så fick jag jätte ont i magen, rakt in precis vid navelen. Kändes som någon körde runt med en kniv därinne. Varande en kort stund sen gick det över, men kom tillbaka en 5 minuter senare igen och höll på i några minuter. Sedan dess har jag inte känt något mer av det och jag har känt rörelse under dagen idag och hört hjärtljuden.Någon som vet vad det kan vara och om man bör vara orolig. Jag har moderkakan i framvägg kan tilläggas, men inte haft någon blödning alls eller så.Varför skall man vara så orolig! Är bara i vecka 27, så vill ju inte den kommer redan!Tack snälla på förhand!
    Har nog med och göra med att magen behöver längre tid och smälta maten.
    94 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001.
  • Licens To Kiss

Jag simmar ofta och då simmar jag med bikini.

93 dagar kvar till BF. Snart ses vi min lilla son. Dotter född 2001.
  • Licens To Kiss

Jag köpte ett paket blöjor idag. Kändes lite mysigt. Funderar fortfarande på de här med åkpåse eller om de räcker med en fleccefilt i mjukliften.

• Licens To Kiss
    jeng skrev 2009-10-29 12:47:37 följande:
    Åååhhhh, jag har också stått sista gångerna på ica och kollat på de där småååå blöjpaketen och ändå så är det fler blöjor i paketet än det är i de där stora man släpar hem till ettåringen nu vi har lite blöjor kvar sen förra bebis, så jag ska rota fram dom först!
    De är så mysigt!! Idag slog jag till på lilla paketet (pampers). Vågar inte mig på och köpa blöjor från 4 kilo. Dottern hade newborn ett tag sen 3-5 kg rätt länge.
  • Licens To Kiss
    Theannapanna skrev 2009-10-30 14:11:39 följande:
    Fy så hemskt med sån smärta. Jag kan få ischias känningar i ena benet och ett tryck ner när jag springer eller går fort men inget som gör ont. Måste vara ett helvete de där.
  • Licens To Kiss

Va tusan, jag gick ju in i tredje igår. Missat de!

Svar på tråden BF Januari :-) del 3