jeng skrev 2009-11-26 16:08:45 följande:
License,Vad skönt att du fick det kollat så snabbt och att det inte var nåt med bebis!!Jag har beslutat att dra tillbaka min vräkningsorder på bebis i några dagar! Maken har nämligen beslutat sig vara mer positiv till en flytt och har pratat med sitt jobb till och med idag, om möjligheterna att jobba på distans en del osv. han ska ju vara pappaledig också i vinter och i vår, så det blir ju lite pussel!Iaf så innebär det att vi ska försöka fixa till det sista med lister och såna saker i huset här och få ut det till försäljning. Då måste vi få bort massa grejer för vi har övermöblerat och massa skitsaker överallt! Så en del av möblerna ska ju till nya huset, och nu när vi har golv där så är de tju perfekt läge att börja köra lite! Så eftersom maken ändå måste dit i helgen och stämma av byggarnas jobb innan vi betalar sluträkningen, så ska jag försöka övertala honom om att vi passar på att köra ett lass med grejer! Supersugen blev jag nu, eller det har jag ju varit länge
iofs, men maken har ju tyckt vi ska vänta!Så nu tänkte jag alltså åka ytterligare en helg, och då får ju bebis gärna stanna kvar där inne ett tag till IIihhhh jag är helt uppspelt! Vill ju bara få komma in och prova bo i nya huset, och dessutom få ordning här så det ser säljbart ut!
Super skönt!!
Vi får se hur länge bebisen stannar