BF Januari :-) del 3
Så olika det är mellan landstingen... Nästan lite skrämmande!
Jag fick ett mail i morse...
Min första kärlek och första riktiga pojkvän är borta. Allt jag vet är att han är död.
Har gråtit en flod trots att det är 7 år sen vi gjorde slut.
Har skickat en kondoleans blomma till hans familj. Jag bodde ju mer eller mindre där i 2 års tid och känner ju hans föräldrar och småsyskon.
Fy så ruttet!
Det är bra med mig nu. Den första och största chocken har lagt sig.
Nu går man ju mest o tänker på gamla minnen o så... Pratar minnen med kompisar osv.
Det jag vet är att hans lillebror hittat honom i går (mån) död.
De flesta av oss misstänker självmord, han började skriva "life sucks" etc på ALLT ca 1 år in i vårat förhållande. Så han mådde ju inte bra, men han va väldigt bra på att mörka det.
Vi får väl se om vi får några svar...
Wohoo!!
Nu har jag min vagn hemma, babyskyddet också
Har köpt vinterskor till Axel, han fick ha gympaskor i 6 minus idag Stackars pojke.. Men jag tror att han överlever det också
Jag blir helt fachinerad av att läsa om er som har bebisar som är snudd på fixering eller är fixerade. Min andra gjorde ju aldrig det, hon låg rörlig ända tills förlossningen drog igång. Känns inte som att det kommer bli nån fixering denna gången heller.
Appropå bajs... Det är väl lustigt att man kan prata så öppet om det som gravid o småbarnsförälder?
Jag minns när vi hade fått Axel... Jonas kom hem på lunch o deet första han fråga va typ om han hade bajsat, hur det såg ut osv
Nu har jag pratat med en mamma till allergiska barn och hon sa att jag ska ringa till KSS med en gång för o få en utredning på tösen
Nu är jag lite nervös!!!
Enya har sen hon föddes varit "lös" i magen, inte diaré men det är inte faast heller och så är hon torr i hyn. Annars inget. Så jag får väl lyssna då och ringa o få en tid. Tösen är ju 2 år...
Jag blev LIVRÄDD nyss....
Har köpt en popcornskål i plast med en bild på popcorn innuti. Någon som vet vilken jag menar då?
Hur som haver så EXPLODERADE fanstyget så nu har jag popcorn i hela TV-rummet.
Har förevigat denna förödelse... Lägger in bilder ikväll när jag ändå ska lägga in magen. Jösses alltså...