BF Januari :-) del 3
jeng skrev 2009-11-04 11:59:13 följande:
Annaomasse,Nej det är klart att det är viktigt för barnen! Det tycker jag absolut! Men samtidigt så finns det ju viktigare saker för barnen också!.. Och för oss vuxna så finns det ju absolut viktigare saker att fokusera på än NÄR våra barn föds. Tex att de föds friska och glada och att man som mamma klarar förlossningen bra!Det absolut bästa för att hålal socret nere är ju att äta ofta. Annars är det ju slöa kolhydrater som gäller. men ska man undvika höga värden på ett prov om några timmar kanske du ska ta nåt riktigt sött nu, så det hinner sjunka igen! hihihi...
Läste det jag skrivit igen o det var inte meningen att låta som att du menat att du tyckte det var löjligt för barnen - sorry! Det var mer att hålla med... ja - du förstår!
Jag föder gärna på julafton om det skulle vara så då det som du säger självklart är hälsa o allt i första hand. Vi har aldrig gjort uppehåll i våra försök att bli gravida för att undvika december eller så heller - det spelar ingen roll för mig vilken dag man får på - det är nog mer vad man gör det till sen.
Rätt lustigt är dock att vi båda gångerna vi blivit gravida börjat försöka i augusti o plussat i maj med BF i januari... synd att man inte ska ha en 3.a sen för då skulle jag för skojs skull börjat försöka i april
Det har varit olika många cyklar tills vi lyckats, första gången hann det gå 8 o denna gången 10 tror jag...